تاریخ انتشار: 1396/10/10 11:56
کد خبر: 166915

آخرین وضعیت کشتی گیران مصدوم/ رهایی ستارگان کشتی ایران از کمند مصدومیت

امروز سری زدیم به کمپ اردویی تیم ملی کشتی آزاد تا از وضعیت کشتی گیران ملی پوش با خبر شویم، در این گزارش به مصاحبه با تعدادی از ستارگان کشتی آزاد که چندی پیش با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده بودند پرداختیم تا از آخرین وضعیت آن‌ها با خبر شویم.
 آخرین وضعیت کشتی گیران مصدوم/ رهایی ستارگان کشتی ایران از کمند مصدومیت

 فرزاد نادی: ابتدا به سراغ کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد، حسن رحیمی رفتیم تا از زبان خود او درباره وضعیت  پای مصدومش آگاه شویم.

حسن رحیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وضعیت خود را اینگونه شرح داد: عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم و بعد از آن کم کم به تمرینات خود بازگشتم و فعلا جدای از تیم تمرین می‌کنم تا روند درمان به طور کامل به پایان برسد و بتوانم تمرینات فشرده خود را آغاز کنم.

بعد از حسن رحیمی به سراغ کمیل قاسمی، سنگین وزن پر افتخار تیم ملی رفتیم که به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن نتوانست در انتخابی تیم ملی به خوبی ظاهر شود و مسابقات جهانی پاریس را از دست داد.

کمیل قاسمی در گفتگو با راه روز وضعیت آسیب دیدگی خود را اینگونه شرح داد: شکر خدا روند درمان به خوبی طی می‌شود و به زودی تمریناتم را با قدرت بیشتر پی گیری می‌کنم. در حال حاضر برای احتیاط بیشتر و با توجه به اینکه مسابقات سنگینی پیش رو نداریم از تمرینات سنگین خودداری می‌کنم.

ستاره دیگری که در اردو حضور داشت و بخاطر مصدومیت از ناحیه زانو مسابقات المپیک را از دست داده بود سید احمد محمدی، کشتی گیر خوش اخلاق و پر افتخار مازندارنی بود. محمدی در رابطه با وضعیت بدنی خود ابراز داشت: شکر خدا روند درمان به پایان رسیده و با قدرت هرچه بیشتر تمریناتم را پی گیری می‌کنم همچنین امیدوارم با رسیدن به وضعیت آرمانی بتوانم دوبار اعتماد کادر فنی برای شرکت در مسابقات پیش رو را جلب کنم؛ و در پایان به سراغ ستاره درخشان این روز‌های کشتی آزاد ایران حسن یزدانی رفتیم که چندی پیش در رسانه‌ها اعلام شده بود از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده است.

حسن یزدانی در گفتگو با خبرنگار درباره وضعیت آسیب دیدگی خود گفت: بعد از آسیب دیدگی به طور جدی به درمان ناحیه آسیب دیده پرداختم چرا که هیچ چیز برای یک ورزشکار از سلامتی او مهم‌تر نیست. خداروشکر بهبودی حاصل شده، اما باز هم باید احتیاط لازم را داشته باشم چرا که در حال حاضر مسابقه مهمی پیش رو ندارم.

وی در پایان درباره اهداف خود درسال جاری گفت: با جدیت تمریناتم را دنبال می‌کنم تا درصورت صلاح دید کادر فنی در مسابقات بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات جهانی برای کشور عزیزم ایران افتخار آفرینی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9apg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مصدمیت امیری به طور کامل برطرف شد