تاریخ انتشار: 1396/10/26 21:20
اختصاصی| حرکت لاک‌پشتی اما به موقع سربازها؛
کد خبر: 164463

فجرسپاسی مدعی نام آشنای لیگ یک/ «کلانتری» فجر را احیا کرد

فجرسپاسی در پایان هفته نوزدهم لیگ یک، در رده پنجم جدول قرار گرفته است.
فجرسپاسی مدعی نام آشنای لیگ یک/ «کلانتری» فجر را احیا کرد

 کمتر کسی است که فجرسپاسی را نشناسد و آن را دوست نداشته باشد. روزگاری که شاغلام از فجر به تیم ملی ستاره می‌داد، روزی خوابش را نمی‌دیدیم که این تیم دوست‌داشتنی به لیگ یک نقل مکان کند اما آنها این فصل با هدایت علی اصغر کلانتری، سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.

کلانتری دو فصل قبل نیز هدایت فجرسپاسی را برعهده داشت که در آن سال، آنها در هفته پایانی در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و درحالی که با یک تساوی می‌توانستند لیگ برتری شوند، بازی را واگذار کردند تا آبادانی‌ها جشن صعود بگیرند و آنها در حسرت بازگشت به لیگ برتر بمانند.

«کلانتر لیگ یک» فصل بعدش با پیشنهاد خوبی به مس رفسنجان رفت و در آنجا ناموفق بود اما او امسال به فجر بازگشت تا ماموریت دو فصل خود را کامل کند و هدیه‌ای ارزشمند به کاکوها دهد. فجر در فصل هیچگاه بالای جدول را لمس نکرد و اکثرا تا پله‌های ششم بالا آمد و در رفت و برگشت بود اما آنها با کسب پیروزی‌های متداوم، با حرکت لاک‌پشتی خود را به بالای جدول رسانده‌اند اما این حرکت آنها مثمر ثمر واقع شده و حریفان فجر، برای آنها احترام خاصی قائلند.

فجرسپاسی مدعی نام آشنایی است که باید گفت توسط کلانتری در این فصل احیا شده است. فجر در هفته بیستم، شانس این را دارد تا رده سوم جدول نیز خود را بالا بکشد اما این عمل، دو شرط دارد. اول آنکه دو نماینده فوتبال مازندران یعنی نساجی و خونه به خونه نتیجه نگیرند و در مرحله بعد، فجر بتواند حریف هفته آینده خود یعنی مس رفسنجان را شکست دهد تا در مثلث بالای جدول لیگ یک، قرار گیرد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od69v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: بامنطق و حوصله سه امتیاز را بدست آوردیم