تاریخ انتشار: 1396/08/30 22:13
کد خبر: 172755

کلانتری: فعلا نیاز به بازیکن جدید نداریم/ زمین هموار، کمک شایانی به پیروزی ما کرد

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز معتقد است که تیمش فعلا نیاز به بازیکن جدید ندارد.
کلانتری: فعلا نیاز به بازیکن جدید نداریم/ زمین هموار، کمک شایانی به پیروزی ما کرد

 سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در رابطه با شرایط بازی اظهار داشتند: علی رغم جایگاه شهرداری تبریز در جدول مسابقات ولی من همانطور که در جلسات پیش از مسابقه به بازیکنانم گفته بودم شاهد یک فوتبال خوب و درگیرانه از سوی تیم میهمان بودیم کمااینکه بعد از گل اول که توسط تیم ما زده شد، بازیکنان شهرداری تبریز توانستند بازی را مساوی کنند ولی خوب تیم ما توانست از موقعیتهای خود بهتر استفاده کتد و در نهایت نیز برنده مسابقه شود.

وی در رابطه با شرایط چمن ورزشگاه دستغیب بیان نمودند: ضمن تشکر از مسئولین ورزش استان و همچنین همه عزیزان و رسانه ها و تمامی دست اندرکاران و بخصوص هیئت فوتبال استان و شیراز در مهیا نمودن انتقال بازیهای خانگی به ورزشگاه دستغیب، همانطور که شاهد بودید بازیکنانی از قبیل عباس بوعذار و میلاد صفایی و مهدی نظری و ... روی زمین چقدر خوب بازی کردند و حتی اگر تیم ما برنده هم نشده بود ولی بازیکنانم امروز از نوع فوتبالی که در چمن مسطح ورزشگاه دستغیب به اجرا گذاشتند بنده راضی می باشم و ضمن تقدیر و تشکر از حضور هواداران در یک روز سرد در ورزشگاه دستغیب نوید روزهای بهتر در کنار این سرمایه بسیار مهم (هوادارن) را میدهم.

وی در رابطه با داور مسابقه و اعتراضات به داوری نیز بیان کردند: تمامی اعتراض ها بخاطر سوت هایی بود که به نظر بنده تا حدودی اشتباه زده شد که اگر چنانچه من اشتباه کرده باشم از داوری بخاطر اعتراض عذرخواهی میکنم.

وی در رابطه با حذب بازیکن در نیم فصل نیز اعلام کردند: بنده از تمامی بازیکنانم راضی میباشم و علی رغم انتقادات موجود ولی از شرایط فنی راضی میباشم و فعلا تصمیم خاصی راجع به فصل نقل و انتقالات ندارم مگر اینکه سربازی بدلیل پایان خدمت سربازی قصد ترک تیم را داشته باشه که در آن وقت راجع به جایگزین فکری خواهیم کرد.

وی  در رابطه با مسائل مالی نیز بیان کردند: تیم فجر با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنانش را سربازان تشکیل می دهند چندان تیم پر هزینه ایی نمیاشد. انشالله با حمایتی که از سوی مسئولین شده و انشالله با تداوم این مساله از سوی متولیان ورزش از بودجه موجود و دیگر بودجه های استانی انشالله شاهد رونق فوتبال استان باشیم.

وی در انتها به این مساله اشاره نمودند که مادامیکه ورزشگاه پارس آماده مسابقات نباشد در همین ورزشگاه ادامه میدهیم و ضمنا در رابطه با درامد حاصل از تبلیغات محیطی نیز وی اظهار بی اطلاعی نمودند و آنرا مسئله ایی مرتبط با مدیریت باشگاه دانستند.‌


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drdgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: اینکه داوری‌ها به سود فجر است به دور از انصاف و عدالت است/ باقدرت ادامه می‌دهیم و از مدعیان لیگ خواهیم شد

کلانتری: نمی‌دانم داور به جای اخراج نکونام، چرا من را اخراج کرد؟
چرا باید مدیرعامل میزبان در جایگاه ویژه کتک بخورد؛