تاریخ انتشار: 1396/07/24 19:19
اختصاصی| سرمربی فجرسپاسی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 177909

کلانتری: به برق جدید و مردم شیراز تبریک می‌گویم/ یک امتیاز در خانه حریف خوب است

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز، پیروزی برق جدید را به این تیم و مردم شیراز تبریک گفت.
کلانتری: به برق جدید و مردم شیراز تبریک می‌گویم/ یک امتیاز در خانه حریف خوب است

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با شهرداری ماهشهر گفت: دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه هم داشتند و حداقل 4-5 موقعیت عالی برای دو تیم رخ داد اما گلی در پی نداشت. داور این بازی نیز خوب بود و باتوجه به شرایطی که بازی داشت، می توانست این بازی در پایان برنده داشته باشد.

وی افزود: وقتی می آئید در خانه حریف بازی می کنید و جوی علیه تیم شما درست می شود که حریف باید سه امتیاز را بگیرد، صد در صد این اتفاق می افتد که در دقایق پایانی ما عقب نشینی کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم. 

وی در خصوص تیمش گفت: شرایط فنی تیم ما بسیار خوب است. 30 بازیکن هم طراز در اختیار داریم و هیچ فرقی نمی کند که کدام بازیکن برای ما بازی کند. 11 نفری که قرار است برای هر بازی انتخاب کنیم بسیار سخت است و رقابت درون تیمی خوبی بین بچه ها ایجاد شده است. 

کلانتری درخصوص جایگاه فوتبال شیراز گفت: جایگاه فوتبال شیراز اینجا نیست و ما دوتا تیم در لیگ برتر داشتیم و چند تیم نیز در لیگ یک. اکنون جایگاه فوتبال شیراز در لیگ برتر خالی است مخصوصا فجرسپاسی و برق شیراز و باتوجه به شرایطی که داریم سعی می کنیم روز به روز بالاتر بیائیم و بازی های زیادی باقی مانده است و امیدوارم در هفته های آینده، خودمان را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کنیم.

وی درخصوص صعود دو تیم به لیگ برتر نیز گفت: صعود دو تیم کفایت می کند و گرچه صحبت های ما تاثیری ندارد، اما صعود دو تیم کافی است. زمانی می گفتند چون گلر خوب نداریم، گلر خارجی نیاورید. آیا گلر خوب ساختیم؟ آیا گلر ترانسفر کردیم؟ به نظرم یا تصمیمی گرفته نشود، یا اگر تصمیم می گیریم، از مربیان باتجربه و خبره مشورت گیری کنیم.

سرمربی فجرسپاسی در خاتمه درخصوص پیروزی برق جدید و صعود به رده سوم جدول گفت: خیلی خوشحال هستیم و تبریک به آنها می گوئیم که تیم خوب بادران را شکست داد و انشالله این روند ادامه داشته باشد و در ادامه، دو تیم برای صعود بجنگیم.

مصاحبه: محمدرضا شریفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gr88n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری: پتانسیل خوبی داریم/ آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ از یک امتیاز رضایت دارم

کلانتری: نمی‌دانم داور به جای اخراج نکونام، چرا من را اخراج کرد؟
چرا باید مدیرعامل میزبان در جایگاه ویژه کتک بخورد؛

کلانتری 3 بازی و صفر امتیاز مقابل ماشین سازی!
مربی همیشه مغلوب مقابل تبریزی‌ها؛