تاریخ انتشار: 1395/10/11 18:54
کد خبر: 239063

اشک های ذوبی ها و تشویق سرمربی تراکتور توسط میزبان

دروازه بان ذوب آهن از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
 اشک های ذوبی ها و تشویق سرمربی تراکتور توسط میزبان

حاشیه دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی به شرح ذیل است:

* پس از پایان مسابقه و صعود تراکتورسازی به فینال بازیکنان تیم ذوب آهن به شدت ناراحت بودند و با چشمانی اشک بار زمین را ترک کردند. در این بین مهدی کیانی و بازیکنان باتجربه تراکتورسازی به سراغ آنها رفتند و به آنها دلداری دادند.

* محسن بنگر پس از پایان مسابقه به سمت مجتبی حسینی رفت و به او  خسته نباشید گفت. بنگر زمانی که حسینی کمک مربی پرسپولیس بود زیر نظر او کار می کرد.خالد شفیعی دیگر بازیکن تراکتورسازی هم پس از پایان مسابقه به سمت مجتبی حسینی رفت و به او خسته نباشید گفت.

* محمدرشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن پس از اینکه این تیم شکست خورد به بازیکنان خودی دلداری داد و سپس به سمت امیر قلعه نویی رفت و در آغوش او قرار گرفت.

* پس از پایان مسابقه طرفداران تراکتورسازی به شدت از صعود تیمشان به فینال خوشحال بودند اما طرفداران ذوب آهن که در شوک گل دقیقه پایانی محمد نوری بودند ساکت زمین را تماشا می کردند.

* رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن بعد از اینکه بازی به اتمام رسید به سمت طرفداران ذوب آهن رفت و از آنها عذرخواهی کرد. او تنها بازیکن تیم ذوب آهن بود که پس از اتمام بازی در زمین باقی ماند. این دروازه بان حتی به سمت طرفداران تراکتور رفت و برای آنها دست زد. طرفداران تراکتور هم بعد از این اتفاق مظاهری را تشویق کردند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی توسط هواداران ذوب آهن به شدت مورد تشویق قرار گرفت و او را امیر پاشا خطاب کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oel8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب تراکتورسازی مقابل ذوب آهن مشخص شد