تاریخ انتشار: 1395/11/17 19:47
هفته بیست و سوم لیگ یک؛
کد خبر: 231187

پیش بازی نساجی-فجرسپاسی؛ رونمایی از فاز جدید الهامی در قائمشهر

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ آزادگان از عصر دوشنبه در نقاط مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از مهمترین دیدار ها نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی میزبان فجر شهید سپاسی خواهد بود.
پیش بازی نساجی-فجرسپاسی؛ رونمایی از فاز جدید الهامی در قائمشهر

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی پس از دو دیدار سخت خارج از خانه که حاصلش برای این تیم یک امتیاز ارزشمند مقابل گل گهر سیرجان بود تمریناتش را در قائمشهر زیر نظر ساکت الهامی پیگیری کرد تا خود را مهیای دیدار برابر فجر شهید سپاسی کند. الهامی و شاگردانش که به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بادران در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار دارند، امیدوارند تا در این بازی با پشتوانه چندین هزار نفری هوادارانشان سه امتیاز کامل دیدار را به اندوخته های خود اضافه کرده و خود را به بالای جدول و جمع مدعیان برسانند. 

 

فجر شهید سپاسی یکی از تیم های ریشه دار ایران اصلا اوضاع خوبی ندارد به طوری مربی نام آشنای این تیم، غلام پیروانی پس از شعار حیا کن رها کنی که در بازی گذشته علیهش سر داده شد، تمرینات این تیم را رها و اعلام کرد، تا زمانی که پول بازیکنان به حساب آنها واریز نشود به تیم باز نمی گردد. شیرازی ها تا به اینجای فصل با کسب چهارده امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارند و شکست در مقابل نساجی بدون شک آنها را بیش از پیش به سقوط نزدیک خواهد کرد. با توجه به استعفا پیروانی به دلیل مشکلات مالی و البته عدم موافقت مدیران فجر با کناره گیری وی باید در انتظار نشست و دید که در روز دوشنبه آیا شاغلام حاضر به همراهی فجر خواهد شد یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onebg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخت ترین لیگ ایران با صدرنشینی بی پول ها
اختصاصی/