تاریخ انتشار: 1402/05/05 19:53
کد خبر: 1963

اینترمیلان بازیکن جدید به خدمت گرفت

باشگاه میلان رسما اعلام کرد ساموئل چوکووئزه، ستاره ویارئال، را با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.
اینترمیلان بازیکن جدید به خدمت گرفت

میلان که فصل گذشته به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ رسید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شدت برای بازسازی تیمش تلاش می‌کند تا فصل آینده شرایط بهتری در همه رقابتها داشته باشد.

روسونری که امسال تابستان پیش از این کریستین پولیشیچ، تایجانی ریندرز، روبن لوفتوس چیک، نوآ آکافور را به خدمت گرفته بود امروز پنجمین خرید تابستانی‌اش را رسمی کرد. بر اساس اعلام باشگاه ایتالیایی، ساموئل چوکووئزه، وینگر باشگاه ویارئال، با یک قرارداد دائمی به روسونری منتقل شده است.

میلان مدتها است که به چوکووئزه علاقه نشان می‌داد. گزارش‌ها حاکی است میلان برای خرید این ستاره اهل نیجریه 20 میلیون یورو بعلاوه 8 میلیون یورو به عنوان بندهای الحاقی پرداخت خواهد کرد.

میلان تا پیش از این انتقال تنها یک سهمیه برای خرید بازیکنان غیر اروپایی داشت. به همین علت از مهدی طارمی و چوکووئزه به عنوان رقیبان پیوستن به میلان به عنوان وینگر یاد می‌شد. اما اخیرا صحبتهایی درباره احتمال افزایش سهمیه بازیکنان غیراروپایی شنیده می‌شود و در نتیجه روی کاغذ همچنان برای انتقال طارمی به روسونری شانس هست.

چوکووئزه فصل گذشته در لالیگا با پیراهن ویارئال درخشید و مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار داشت. حتی شایعاتی درباره ابراز تمایل رئال مادرید به جذب او منتشر شده بود ولی در نهایت او راهی سری آ شد تا فصل آینده به پیراهن روسونری به میدان برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqmg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر وارد داستان انتقال طارمی شد