تاریخ انتشار: 1396/07/11 19:44
اختصاصی| حجت صدقی یا نیما میرزازاد؛
کد خبر: 180015

میرزازاد اولین بازی فصلش را برای ملوان انجام می‌دهد!

گلر اول تیم ملوان در بازی با تیم مس رفسنجان چالش اصلی نادر دست نشان خواهد بود.
میرزازاد اولین بازی فصلش را برای ملوان انجام می‌دهد!

 نادر دست نشان درحالی که در این فصل از سه دروازه بان به نام های علیرضا حیدری، حجت صدقی و نیما میرزازاد در تیمش استفاده می‌کند، به غیر از نیما میرزازاد که هنوز بازی برای ملوان انجام نداده است، جز نام این بازیکنان چیز دیگری از آنها در لباس ملوان شاهد نبودیم.

در 6 دیدار گذشته ملوان در لیگ، نادر دست نشان از دو دروازه بان بهره جست. از حجت صدقی در 5 دیدار استفاده کرد و یک دیدار نیز به علیرضا حیدری میدان داد. طبق آمار و ارقام این دو دروازه‌بان، حجت صدقی در 5 دیداری که به میدان رفت 5 گل خورد و فقط یک کلین شیت را به نام خود ثبت کرد و در آن سو نیز علیرضا حیدری، در تک بازی خود مقابل نساجی، دو گل دریافت کرد و عملکردش آنقدر ضعیف بود که برای بازی با مس رفسنجان، دست‌نشان حتی نامش را در لیست بازیکنان قرار نداد.

دست‌نشان برای بازی با مس رفسنجان از دو دروازه بان دعوت کرد نام نیما میرزازاد نیز در آن دیده می‌شود. میرزازاد فصل قبل گلر اول ملوان بود و 8 کلین شیت را به نام خود ثبت کرده بود و باتوجه به شرایطی که گلرهای ملوان در این فصل دارند، به احتمال فراوان مربی ملوانان از میرزازاد در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد.

نویسنده: حسین پنبه‌‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or89v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حجت صدقی: شنیده‌ام که هواداران پرشوری داریم/ مهمتر از رقابت با میرزازاد، موفقیت تیم است/ مشکلی با پیکان نداشتم
دروازه‌بان جدید ملوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛