تاریخ انتشار: 1396/02/02 15:02
کد خبر: 215439

خداحافظی سه بازیکن استقلالی . سپاهانی و یک خاطره مشترک!

در دو هفته گذشته 3 بازیکن با سابقه فوتبال ایران خداحافظی خود از فوتبال را تا پایان این فصل از لیگ برتر ایران اعلام کرده‌اند.
خداحافظی سه بازیکن استقلالی . سپاهانی و یک خاطره مشترک!

غلامرضا عنایتی بعد از دو بازی باقی مانده صبا در لیگ برتر از فوتبال خداحافظی می‌کند و آرش برهانی و هادی عقیلی هم نامه خداحافظی خود را منتشر کرده‌اند. احتمالا مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین خاطره مشترک از این 3 بازیکن به بازی استقلال و سپاهان در لیگ دهم در ورزشگاه آزادی مربوط می شود. در آن فصل، پرویز مظلومی سرمربی استقلال بود و امیر قلعه‌نویی هدایت سپاهان را بر عهده داشت و مهدی رحمتی، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده و غلامرضا عنایتی هم به این تیم پیوسته بودند.

 

نیمه اول آن بازی با دو گل از میلاد میداودی و یک گل فرهاد مجیدی 3-0 به سود استقلال تمام شد و قلعه‌نویی بین دو نیمه هادی عقیلی را که خوب کار نکرده بود بیرون کشید و میلوراد یانوش را به جای او به زمین فرستاد. غلامرضا عنایتی هم به جای جواد کاظمیان وارد بازی شد. تعویض‌‎های قلعه‌نویی به خوبی جواب داد و سپاهان با دو گل یانوش و یک گل بیک‌زاده بازی را به تساوی کشید. اما اتفاق بزرگ چند دقیقه بعد افتاد. ارسال میداودی و خروج اشتباه رحمتی باعث شد تا توپ پس از برخورد به مدافعان سپاهان مقابل آرش برهانی بیفتد. او فقط دروازه خالی سپاهان را برای گل زدن پیش رو داشت اما با تکلی عجیب توپ را از دروازه حریف دور کرد که در صحنه‌ای عجیب توپ به پای رضا عنایتی برخورد کرد و وارد دروازه سپاهان شد. قطعا اگر در آن صحنه عنایتی حضور نداشت توپ برهانی به بیرون می‌رفت اما همه چیز دست به دست هم داد تا آن گل عجیب به ثمر برسد. در نهایت استقلال در پرگل‌ترین مصاف تاریخ خود مقابل سپاهان با نتیجه 4-3 این تیم را شکست داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovj8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشتری دست به نقد برای نخستین خروجی استقلال