تاریخ انتشار: 1396/01/10 21:14
کد خبر: 220339

پیش بازی نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان مشهد

نفت تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، میزبان سیاه جامگان مشهد است.
پیش بازی نفت تهران مقابل سیاه‌جامگان مشهد

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از وقفه ای کوتاه برای برگزاری مسابقات ملی، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دوباره آغاز می شود و در یکی از دیدار ها، نفت تهران از سیاه جامگان مشهد پذیرایی می کند. دیدار دو تیمی که در این فصل با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان بوده اند. 

 

تیم نفت تهران در تعطیلات چند روزه لیگ برتر حواشی زیادی به خود دید. استعفای شهریاری، سرپرست باشگاه، وضعیت نامعلومی برای نفت تهران در پی داشت. شاگردان دایی که امسال سال موفقی را سپری کرده اند و به فینال جام حذفی کشور نیز راه یافته اند، برای حفظ جایگاه خود در رده 5 ام لیگ برتر و احتمالا صعود به رده 4 ام، و زنده نگه داشتن امید صعود به لیگ قهرمانان آسیا از راه لیگ در سال آینده ملزم به پیروزی در این دیدار خانگی هستند. علی دایی در این دیدار هم چشم به درخشش شاگردان با تجربه خود هم چون ایمان مبعلی دارد تا سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند. 

سرانجام تغییرات در کادر فنی این تیم مشهدی، آمدن اکبر میثاقیان و اکبر محمدی به عنوان سرمربی و مربی بود. میثاقیان در همان بازی اول مقابل استقلال نشان داد هنوز هم لایه های دفاعی را خوب می شناسد و استاد اجرای فوتبال دفاعی در ایران است. سیاه جامگان که با 19 امتیاز در رده 15 ام جدول 16 تیمی فوتبال ایران قرار دارد، برای فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته اول به چیزی بیش تر از بازی دفاعی و کسب یک امتیاز نیاز دارد. با توجه به اوج گرفتن صبای قم و فاصله سه امتیازی این تیم با آن ها، در حال حاضر این تیم مشهدی به همراه ماشین سازی فانوس به دست های جدول لیگ برتر ایران و کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovw9g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بررسی لیگ برتر تا هفته نوزدهم/ پرسپولیس پنج پیروزی متوالی بدون گل خورده