تاریخ انتشار: 1402/04/04 18:00
کد خبر: 3839

چرا برخی افراد اعتیاد به فیلم پورن دارند؟

اعتیاد به فیلم پورن یا اعتیاد به پورنوگرافی یکی از اختلالات جنسی در میان زنان و مردان است که مانند سایر اعتیادها می‌تواند مشکلات مختلفی در پی داشته باشد.
 چرا برخی افراد اعتیاد به فیلم پورن دارند؟

اعتیاد به فیلم پورن یا اعتیاد به پورنوگرافی یکی از اختلالات جنسی در میان زنان و مردان است که مانند سایر اعتیادها می‌تواند مشکلات مختلفی در پی داشته باشد. این نوع از اعتیاد در بین سنین مختلف رایج است و در بسیاری از موارد افراد مبتلا، متأهل هستند.

این روزها همه‌گیری استفاده از اینترنت، در دسترس بودن گوشی همراه، کامپیوتر و لپ تاپ به شیوع هر چه بیشتر اعتیاد به پورن در بین بسیاری از مردم به ویژه نوجوانان دامن زده است.

اما چطور بفهمیم به تماشای پورنوگرافی اعتیاد داریم؟ آیا هرکسی را که به تماشای فیلم‌ها و عکس‌های مستهجن می‌نشیند می‌توان معتاد به پورن تلقی کرد؟

برخی از افراد در تعریف افراد معتاد به تماشای پورن، مرتکب اشتباه می‌شوند و تمام افرادی را که به دیدن این نوع فیلم‌ها می‌نشینند و از آن‌ها لذت می‌برند، معتاد تلقی می‌کنند. اما بهتر است بدانید تماشای پورن در عصر حاضر به‌ویژه برای بسیاری از نوجوانان یا جوانان مجرد، امری اجتناب‌ناپذیر است و بیشتر این افراد حداقل یک‌مرتبه در عمر خود فیلم‌های پورنوگرافی را تماشا کرده‌اند.

رفتار یک فرد معتاد به تماشای پورن از یک سری معیار خاص برخوردار است و عنوان معتاد به پورنوگرافی را در صورت داشتن ویژگی‌های زیر می‌توان به افراد مختلف القا کرد:

  • این افراد مدت‌زمان زیادی را به تماشای محتواهای پورنوگرافی می‌پردازند و این بازه زمانی مدام در حال افزایش است یا به‌عبارت‌دیگر کم نمی‌شود.
  • افراد معتاد به دیدن فیلم‌های پورن حاضر هستند از فعالیت‌های زندگی خود مانند خواب شبانه یا کار روزمره چشم‌پوشی کنند.
  • معمولاً در افرادی که اعتیاد به دیدن فیلم پورن دارند، یک حس ناخوشایند عذاب وجدان دیده می‌شود
  • این افراد سعی دارند رفتارهای بازیگران پورنوگرافی را اجرا کنند و از شریک جنسی خود انتظار دارند مانند آن‌ها رفتار کند.
  • بسیاری از افراد معتاد به پورن بدون دیدن فیلم‌های مستهجن تمایلی به ایجاد رابطه با شریک جنسی خود ندارند یا از آن لذت نمی‌برند.
  • تماشای پورن در این افراد به یک عادت مداوم تبدیل شده است.
  • فرد معتاد به محتوای پورنوگرافی به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند در مقابل دیدن این نوع فیلم‌ها مقاومت کند، حتی اگر به قیمت عقب ماندن او از کارهای روزانه باشد.
  • افراد معتاد تمایل دارند رفتار ناشایست خود را ترک کنند اما در این راه موفق نمی‌شوند و دوباره به سراغ فیلم‌های پورن می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxvo2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویژگی‌های اعتیاد به رابطه جنسی