تاریخ انتشار: 1398/12/11 13:12
کد خبر: 69066

دریبل کروناویروس به سبک اف سی چانگان

درست در بحبوحه اوج گیری بحران جهانی کروناویروس که استارت آن از چین خورد باشگاه اف سی چانگان با انجام خریدی پرسروصدا از لیگ رومانی اقدام به دریبل این بحران کرد.
 دریبل کروناویروس به سبک اف سی چانگان

در شرایطی که با اوج گیری شیوع کرونا ویروس در چین خبرهای ضد و نقیضی در خصوص تصمیم به ترک فوتبال این کشور توسط ستاره های سرشناس شاغل در لیگ چین به گوش می رسید باشگاه اف سی چانگان در جدیدترین اقدام خود با قراردادی چند میلیون یورویی مهاجم کامرونی باشگاه کلوج رومانی را به خدمت گرفت.

این اقدام باشگاه شنجی چانگان در حالی بازتاب گسترده ای پیدا کرد که بسیاری این حرکت را برای بازگرداندن روحیه به مردم این شهر و کشور چین در راه مبارزه با کروناویروس دانستند. روبرت اندی تامبی مهاجم 26 ساله کامرونی که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا و رومانی دارد جدیدترین شکار چینی ها از بازار اروپا محسوب می شود.

نکته جالب اینجاست که برگزاری این فصل رقابت های سوپرلیگ چین همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد اما با این وجود باشگاه های مطرح این کشور با قراردادهای نجومی همچنان ستاره های زیادی به خدمت گرفته در انتظار آغاز فصل جدید فوتبالی چین هستند آن هم در روزهایی که کرونا ویروس هنوز مهار نشده و هر روز مبتلایان و قربانیان زیادی می گیرد.

معارفه رسمی روبرت اندی تامبی کامرونی خرید جدید باشگاه چانگان دیروز با انتشار پوستر رسمی صورت گرفت و قرار است نشست خبری با حضور این بازیکن و مالکان چانگان برگزار شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8x9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو لیگ نوزدهم آخرین راه حل است!