تاریخ انتشار: 1396/09/08 19:47
دروازه بان فجرسپاسی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 171666

پیمان سلمانی: بازی با مس سنگین‌ترین بازی فصل بود/ با تمام وجود برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم

دروازه‌بان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تاکید کرد که هوادران فجر، تا پایان فصل پشت این تیم بمانند.
پیمان سلمانی: بازی با مس سنگین‌ترین بازی فصل بود/ با تمام وجود برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم

 پیمان سلمانی یکی از گلرهای خوب این فصل لیگ یک در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی خیلی سخت و سنگینی بود. ما در جدول با مس هم امتیاز بودیم و باید این بازی را می‌بردیم تا به جمع بالانشین های لیگ ملحق شویم.

وی افزود: با یک بازی کاملا حساب شده و آنالیز خوب حریف خداراشکر توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. این بازی یکی از سنگین ترین بازی های این فصل ما بود. همه بچه ها با جان و دل 90 دقیقه دویدند و واقعا کم نگذاشتند.

سلمانی در توصیف سرمربی فجر گفت: علی آقا واقعا مربی خوب و دلسوزی هستند و با تمام وجود پشت بچه های تیمش هستند و این گونه مربی ها واقعا در فوتبال ایران کم پیدا می شوند. امسال کادرفنی خوب و با دانشی تیم فجر دارد. بچه های تیم همه علی آقا را دوست دارند. همچنین مدیرعامل خوب و فوتبالی و دلسوزی هم داریم. آقای فلاح تا الان برای  تیم کم نگذاشتند و همیشه پشت ما بودند که جا دارد از ایشان هم تشکر کنم.

دروازه‌بان فجرسپاسی درخصوص بازی هفته آینده با نساجی گفت: با تمام وجود برای بردن نساجی به میدان می‌رویم چرا که باید از آن بازی با دست پر بیرون بیایم و خودمان را بیشتر به بالای جدول نزدیک کنیم. انشالله با تصمیمات کادرفنی و همت و غیرت بچه ها از آن بازی هم سربلند بیرون می آییم.

سلمانی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش مان را می‌کنیم که تیم را به بالای جدول برسانیم و مطمئنا می توانیم این کار را انجام بدهیم. در پایان امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه دل مردم شیراز را شاد کنیم و از طرفداران واقعی و خوب فجر میخواهم که پشت تیم باشند تا بتوانیم به موفقیت های بیشتر دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdw7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم استقلال سر از فجرسپاسی در آورد؛ خدمت سربازی؟!