تاریخ انتشار: 1396/09/07 20:23
کمک مربی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 171824

وحید فاضلی: از نساجی بهتر از خودشان شناخت داشتیم/ بعد از نفت دوست دارم نساجی به لیگ برتر صعود کند

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد که دوست دارد پس از تیمش، نساجی به لیگ برتر صعود کند.
وحید فاضلی: از نساجی بهتر از خودشان شناخت داشتیم/ بعد از نفت دوست دارم نساجی به لیگ برتر صعود کند

  وحید فاضلی دستیار محمود فکری در نفت مسجد سلیمان در مورد بازی با نساجی در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" گفت: نساجی تیمی پرمهره و غنی به لحاظ بازیکن است ولی ما شناخت کاملی از آنها داشتیم و با همین شناخت وارد بازی شدیم و خوشبختانه بازیکنان ما تمامی نکات را به خوبی اجرا کردند و فقط در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم ولی به هر حال خدارو شکر ۳ امتیاز بازی را که حقمان بود گرفتیم. 

وی در ادامه گفت: نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و تمام راههای بازیسازی آنها را بستیم و مالک توپ و میدان بودیم و چندین موقعیت خوب ایجاد کردیم. در نیمه دوم نساجی کمی بهتر شد ولی ما از موقعیت خود استفاده کردیم و یک گل زدیم که فکر می کنم کاملا سالم بود که تشخیص داور این بود که خطا رخ داده ولی نهایتا دقایقی بعد به گل رسیدیم و در ادامه نیز در ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد. این برد شیرین که لطف خداوند بود را به تماشاگران خونگرم و متعصب نفت بختیاری تقدیم می کنیم و یک خسته نباشید هم به آنان و هم به بازیکنان با غیرتمان می گویم .

وی که به همراه محمود فکری فصل قبل در نساجی حضور داشت در مورد شرایط استادیوم گفت: جو استادیوم وطنی همیشه برای تیم های حریف سنگین است و تماشاگران قائمشهری به خوبی تیم خود را تشویق می کنند ولی در این بازی نساجی نتوانست از این پتانسیل قوی استفاده کند.

وی در مورد اتفاقات فصل گذشته نساجی گفت: دوران ما در نساجی دورانی سرشار از تناقض بود چرا که به لحاظ فنی تیمی فوق العاده داشتیم ولی به لحاظ پشتیبانی و امکانات زیر صفر بودیم و آقای فکری همواره به دنبال فراهم کردن پول برای بازیکنان بود و البته در همین شرایط سخت هم عده بسیار کمی بودند که به دنبال ضربه زدن به تیم به هر شکل ممکن بودند که نهایتا این شرایط باعث دلسردی و جدایی آقای فکری از نساجی گردید که من هم به همراه ایشان جدا شدم . این نکته را بگویم آقای فکری تمام وجودش را در آن روزها برای نساجی وقف کرد ولی افسوس که قدرش را ندانستند . خود بنده و یکسری بازیکنان هم چالش های مختلفی را در آن دوران تجربه کردیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که در پایان این فصل نفت مسجد سلیمان با اقتدار به لیگ برتر صعود کند تا هدیه ناقابلی به مردم با محبت مسجدسلیمان داده باشیم و همانند جناب فکری بنده هم امیدوارم بعد از نفت، نساجی گزینه بعدی صعود باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xg7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکری: مجموعه شهر قائمشهر یکدل نیستند/ جگرم را در نساجی کباب کردند/ روی برنامه، بازی را بردیم
وارد مسائل جدایی بازیکنان نساجی نشوید؛

وحید فاضلی: همدلی مجموعه با یکدیگر رمز موفقیت نفت تا این جای کار بوده است
کمک مربی نفت مسجدسلیمان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛