تاریخ انتشار: 1396/09/05 22:37
تقابل مدافعین اسبق استقلال در وطنی؛
کد خبر: 172060

پیش بازی نساجی-نفت مسجدسلیمان؛ بجنگید تا از فوتبال لذت ببریم

بازی با تیم صدرنشین بهترین فرصت برای شاگردان پاشازاده است تا بتوانند فاصله خود با صدر را کاهش دهند.
پیش بازی نساجی-نفت مسجدسلیمان؛ بجنگید تا از فوتبال لذت ببریم

 ببرهای مازنى پس از شروع امیدوار کننده در لیگ، در سه هفته گذشته متحمل دو شکست شدند و از سه بازی تنها سه امتیاز کسب کردند. بازی با تیم صدرنشین که در ساعت ۱۴ روز دوشنبه ششم آذر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود، بهترین فرصت برای شاگردان پاشازاده است تا علاوه بر تثبیت جایگاه دوم جدول، با ثبت نخستین شکست خارج از خانه تیم نفت مسجدسلیمان، علاوه بر کم کردن فاصله امتیازات با این تیم، همچنان در کورس مدعیان باقی بمانند.

تقابل مدافعین اسبق استقلال در وطنی

در حال حاضر نفت مسجد سلیمان که محمود فکری را به عنوان سرمربی خود می بیند با کسب 33 امتیاز فاصله ای 7 امتیازی میان خود و تیم های دوم، سوم و چهارم ایجاد کرده است و با خیالی آسوده به ورزشگاه شهید وطنی پا می گذارد. البته فکری که سال گذشته سرمربی نساجی مازندارن بود و شرایط خوبی نیز همراه این تیم داشت، در اتفاقی عجیب و با ادامه مشکلات مالی پیش از پایان نیم فصل از تیم جدا شد و پس از یک نیم فصل بلاتکلیفی با شروع فصل جدید مهدی پاشازاده جانشین او شد. فکری البته روز آینده به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت حضور داشته باشد ولی قطعا بازگشت او به ورزشگاه شهید وطنی جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.

در سوی دیگر تیم نساجی که در سه هفته اخیر دو شکست را تجربه کرده و شرایط خوبی نسبت به دیدارهای ابتدایی فصل ندارد، در مقابل صدرنشین لیگ یک چاره ای جز کسب پیروزی ندارد؛ چرا که در صورت شکست برابر این تیم فاصله آنها که خود را مدعی جدی صعود به لیگ برتر می دانند با شاگردان فکری به عدد 10 می رسد؛ اختلافی که در لیگ فشرده و فیزیکی لیگ یک قابل توجه به شمار می رود.

سه امتیار بازی واجب تر از نان شب برای نساجی 

با وجود کسب نتایج ضعیف در سه هفته گذشته،  نساجی مازندران کماکان در رده ی دوم و تعقیب کننده صدرنشین است. به عبارتی کسب سه امتیاز بازی برای در کورس ماندن از نان شب واجب تر است و بار دیگر عاشقان نساجی از سراسر ایران با تشویق های ممتد، ورزشگاه را برای تیم میهمان به جهنم تبدیل می کنند تا با حمایت شان شاهد برد این تیم ریشه دار و پرطرفدار فوتبال مازندران و کشور باشند. 

از طرف دیگر تیم نفت مسجد سلیمان که در سال گذشته در آستانه سقوط قرار داشت با گماردن محمود فکری در راس کادر فنى موفق به بقا در لیگ شد. با شروع این فصل اما، این تیم پرهوادار و ریشه‌دار فوتبال کشور نتایج عالى کسب نموده که شاید کمتر کسی پیش بینی‌اش را می کرد. از نکات آماری قابل توجه در تیم نفت مسجد سلیمان این است که این تیم از ۷ بازی خارج از خانه ی خود موفق به کسب ۵ پیروزی و ۲ تساوی شده است و هیچ باختی نداشته است و بهترین عملکرد را از این حیث در بین تیم‌ها دارد. در هفت بازی خارج از خانه تیم نفت، این تیم تنها دو گل دریافت نموده و موفق به زدن ۸ گل شده است. همچنین این تیم در شش بازی آخر خود در لیگ موفق به کسب پنج پیروزی و یک تساوی شده تا با شایستگی با ۷ امتیاز اختلاف صدرنشین مطلق بازی ها باشد. نفت دارای رکورد هایی چون بیشترین برد، کمترین باخت، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده در رقابت های این فصل نیز است.

بازیکنان سابق نساجی در نفت 

علاوه بر محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان که سال گذشته سرمربیگری ببرهای مازنی را بر عهده داشت، ۵ بازیکن تیم نفت یعنی على گودرزی، حمید نعمتی، عباس یحیی بیگی، محمد علینژاد و پیمان میری سابقه بازی در تیم نساجی را دارند. همچنین مجتبی بیژن مدافع امسال نساجی سابقه بازی در تیم مقابل را دارد.

مصدوم و محروم 

میثم کریمی، روح الله عرب و محمد آشتیانی مصدومان نساجی و مهرداد عبدى محروم این بازى است.

وضعیت جوی قائمشهر هنگام بازی

بعد از چند روز بارش در قائمشهر در روز دوشنبه هوا صاف و آفتابی و بین ۱۴ الی ۱۶ درجه و رطوبت بین ٤١ تا ٤٤ درصد خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6par

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقال تمرینات نساجی از تهران به قائمشهر فقط برای مقابله به مثل!
اختصاصی| تقلید مسئولین نساجی از دست فکری؛

بررسی گلرهای لیگ یک؛ پورمحمد گوی سبقت را گرفت
اختصاصی| دو گلر نفت در جایگاه اول و دوم؛