تاریخ انتشار: 1402/05/10 17:00
کد خبر: 1742

برای درمان سریع‌تر ورم لب و دماغ چه کنیم؟

مهم‌ترین کار برای درمان سریع ورم، عمل کردن به نکات مراقبت‌های بعد از عمل ای است که توسط دکتر جراحی بینی برای شما تجویز شده است.
برای درمان سریع‌تر ورم لب و دماغ چه کنیم؟

مهم‌ترین کار برای درمان سریع ورم، عمل کردن به نکات مراقبت‌های بعد از عمل ای است که توسط دکتر جراحی بینی برای شما تجویز شده است. توجه داشته باشید که در صورتی که این موارد را جدی نگیرید ممکن است ورم بینی و لب شما از بین نرود یا با مشکلات جدیدی تری نظیر افتادگی بینی مواجه شوید. از دیگر مواردی که درمان ورم دماغ و لب را سریع‌تر می‌کند، عبارت‌اند از:

  • مصرف آناناس ؛ آناناس به دلیل ترکیباتی که دارد، می‌تواند کمک زیادی در روند بهبود شما داشته باشد. از این رو پزشکان همیشه توصیه می‌کنند که بعد از عمل جراحی، هر روز به مقدار مورد نیازی آناناس بخورید
  • استفاده از کمپرس یخ ؛ کمپرس یخ از دیگر روش‌های بسیار تأثیر گذار بر درمان سریع ورم است. شما می‌توانید هر روز به مدت چند دقیقه کمپرس یخ را روی نواحی که ورم کردن قرار دهید. با تکرار چندباره این کار در هر روز، روند درمانی‌تان را سریع‌تر خواهید کرد. البته توجه داشته باشید که استفاده از کمپرس یخ فقط با تجویز پزشک انجام شود.
  • مصرف برخی از داروها نیز می‌تواند تا حد زیادی ورم‌های بعد از عمل جراحی بینی را کاهش دهد. البته مصرف دارو حتماً بایستی با تجویز جراح بینی انجام شده و از مصرف خودسرانه دارو پرهیز شود.
  • و…

شما می‌توانید با مشورت از یک دکتر زیبایی روش‌های دیگر تسریع روند بهبودی ورم لب و بینی را بدانید.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2re7m4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درمان عفونت کلیه