تاریخ انتشار: 1396/10/17 19:18
کد خبر: 165790

لیگ یک/ تساوی برق جدید مقابل ملوان؛ جدال دو مربی قائمشهری برنده نداشت

ملوانان در اولین بازی خود در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول در خانه حریف توانستند به تساوی صفر بر صفر دست پیدا کنند.
لیگ یک/ تساوی برق جدید مقابل ملوان؛ جدال دو مربی قائمشهری برنده نداشت

 انزلی چی ها که نیم فصل اول را در میانه های جدول رده بندی سپری کردند در اولین دیدار دور برگشت نیز نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند. آنها در حالی که بازی رفت برابر برق را با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده بودند امروز در شیراز بازی برگشت را به انجام رساندند اما جز یک بازی بدون گل دیگر چیزی عائدشان نشد.  ملوانان با این تساوی 26 امتیازی شدند تا همچنان در رده نهم جدول رده بندی قرار بگیرند و آرام آرام امید خود را برای صعود کم رنگ ببینند.

در طرف مقابل برق شیراز که نیم فصل موفقی را پشت سر گذاشته بود و توانسته بود به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در رده های بالایی جدول سپری کرده بود در اولین خانگی خود نتوانست به برتری دست پیدا کند و با تساوی بدون گل مقابل ملوانان متوقف شد. شیرازی ها که اخیر سرمربی خود را تغییر یافته می بینند با یک امتیاز این دیدار 31 امتیازی شد و کماکان در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

این دیدار تقابل دو مربی قائمشهری و اسبق تیم‌های نساجی مازندران و سایپا شمال بود که در نهایت، بدون گل و با تساوی خاتمه یافت.

ترکیب دو تیم؛

برق جدید: آرش ملک - محید سبزی - وحید جلالی نیا - پوریا زارع - ایمان کیانی - ایمان شوریابی - میثم شاه مکوندی - وحید شاکر - مجید جلالی - حمید نوری - مرتضی سنجابکی

سرمربی: اسماعیل اسماعیلی

ملوان: حجت صدقی - مهیار زحمتکش - پوریا غلامی - عظیم گوک - وحید حیدریه - ایمان باصفا - عرفان پورافراز - محمدرضا نقدی پور - بابک مرادی - شهریار مقانلو - شهاب زندی

سرمربی: نادر دست نشان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjxl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابهام در وضعیت مهاجم ملوان؛ شنانی به اکسین می‌رسد؟!
دستان خالی دست‌نشان در فاز هجومی؛