تاریخ انتشار: 1398/01/10 11:21
بن بست تاکتیکی در تیم شهرداری؛
کد خبر: 105190

سردرگمی حیدر جعفری؛ تبریز هوای سقوط به سر دارد (عکس)

شهرداری تبریز نتوانست از پس فجرسپاسی شیراز برآید.
سردرگمی حیدر جعفری؛ تبریز هوای سقوط به سر دارد (عکس)

 دو تیم شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی؛ شهرداری در خانه‌اش متحمل شکست 1-0 شد.

در این بازی گرچه شهرداری تبریز میزبان بود، اما تیم فجرسپاسی برتری مطلقی نسبت به حریف داشت. به نسبت بازی‌های قبلی شهرداری در تبریز، تماشاگران بیشتری برای حمایت از قرمزها به ورزشگاه آمدند اما حیدر جعفری و شاگردانش با استرس وارد میدان شدند و همین موضوع سبب از دست دادن سه امتیاز بازی شد.

استرس و ترس از سقوط سبب شد تا آنها با این باخت؛ به جمع مدعیان سقوط بپیوندند. درحالی‌که تیم‌های پائین جدولی با تغییر کادرفنی به فکر فرار از سقوط هستند، جعفری در این هفته‌های حساس بازنده از زمین خارج می‌شود و چنانچه این تیم در پایان فصل سقوط کرد، چندان تعجب نکنید زیرا جعفری سابقه آنچنانی در حفظ و ماندگاری تیم‌ها در لیگ ندارد و کارنامه‌اش در هر جایی بوده، همراه با سقوط پیوند خورده است.

به هر حال بن بست تاکتیکی تیم جعفری مقابل فجرسپاسی سبب شد تا داوود مهابادی به راحتی آنها را آنالیز کرده، فشار بیاود و با امتیاز کامل به شیراز برگردد. شهرداری برای ماندگاری در لیگ، یا نیاز به تغییر کادرفنی دارد که احتمالش زیاد است، یا می‌بایست از لحاظ تاکتیکی خود را متحول کند که امر محالی می‌باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqmm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار جالب فجرسپاسی با برد؛ هر پیروزی یک کلین شیت (عکس)
شش بازی بدون گل خورده برای جلالی‌راد؛

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و فجرسپاسی شیراز
از نگاه دوربین محمود نصیرپور؛