تاریخ انتشار: 1395/11/22 15:30
کد خبر: 230142

محمد شاه محمدی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: راه آهن در ادامه لیگ بهتر هم خواهد شد

مدافع چپ راه آهن تهران اعتقاد دارد علی رغم تمامی مشکلات موجود در این تیم، در ادامه نتایج بهتری کسب خواهند کرد.
محمد شاه محمدی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: راه آهن در ادامه لیگ بهتر هم خواهد شد

محمد شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی پیرامون شرایط راه آهن و این که وضعیت این تیم در چند بازی گذشته با آمدن سیروس دین محمدی را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: خدا را شکر که در حال حاضر کمی وضعیت تیم بهتر از گذشته شده و شک نداشته باشید با آمدن آقای دین محمدی، شرایط هم بهتر خواهد شد.

 

مدافع راه آهن در ادامه افزود: تیم بسیار خوبی داریم ولی این قدر مشکلات راه آهن در این فصل زیاد بوده که واقعا بازیکنان تمرکز خوبی نداشته اند و امیدواریم همگی دست بدست هم بدهیم و مشکلات پیش رو را از میان برداریم و این دور از دسترس نیست و تنها همت و تلاش همه عوامل را می طلبد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

 

شاه محمدی در ادامه و در پاسخ به این سوال که در نیم فصل پیشنهادی برای جدا شدن از راه آهن داشتی پس چگونه شد که در این تیم با این همه مشکلات ماندگار شدی؟ گفت: بله پیشنهاد داشتم ولی واقعا دوست دارم در این تیم تا پایان فصل حضور داشته باشم و به نتیجه لازم دست یابیم چرا که اعتقاد دارم راه آهن اگر کمی مشکلاتش کم تر بشود می تواند به بالای جدول هم نیم نگاهی داشته باشد.

 

photo_2017-02-10_02-27-40

 

وی در ادامه گفت: حضور دین محمدی با توجه به تجربه ای که در امر بازیکنی در بالاترین سطح را داشته و هم چنین در امرمربیگری از تجربه خوبی برخوردار می باشد، به تیم بسیار کمک خواهد کرد و بخوبی با روحیات ورزشکاران آشنا بوده و می تواند در جهت کسب نتیجه مناسب موثر باشد و به همین دلیل خیلی به آینده این تیم امیدواریم و همان طور هم که شاهد بودید در دو بازی گذشته ۴ امتیاز در برابر بادران و خیبرخرام آباد کسب نموده ایم که با توجه به وضعیت تیم و مشکلاتی که دارد، این نتایج فوق العاده است.

 

مدافع راه آهن در خصوص عملکرد خود در بازی های صورت گرفته برای راه آهن در لیگ جاری گفت: خدا رو شکر امسال یک گل زده ام و ۷ پاس گل داده ام که این می تواند برای یک مدافع آمار بسیار خوبی باشد و ان شالله در بازی های آینده نیز بتوانم این آمار را بهتر نمایم.

 

شاه محمدی در پایان از مهدی پاشازاده که زحمات زیادی در راه آهن متحمل شده بود و هم چنین اعتمادی که به این بازیکن داشته است تشکر نمود و گفت: آقای پاشازاده خیلی زحمت کشید و تا آن جایی که می توانست در تیم حضور داشتند و با توجه به اعتمادی هم که به من داشت و در شهرداری تبریز و راه آهن در خدمت او بودم، از ایشان تشکر می کنم و امیدوارم هر جا که است موفق باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrv5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست خالی، همت عالی؛ مدیریت بحران، راه آهن را نجات داد