تاریخ انتشار: 1395/12/16 19:28
کد خبر: 224818

خاطره خوش فرکی از سرمربی استقلال

فرکی در دیدار با استقلال به مصاف علیرضا منصوریانی می رود که با کمک او توانست عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم را کسب کند.
خاطره خوش فرکی از سرمربی استقلال

هر چند حسین فرکی از تقابل با منصوریان خاطرات خوبی ندارد و هیچگاه موفق به شکست او نشده اما سرمربی حال حاضر سایپا دومین قهرمانی خود در لیگ برتر را مدیون نمایش شاگردان منصوریان در تبریز برابر تراکتورسازی است.

 

در روز پایانی لیگ چهاردهم، نفت تهران و منصوریان که با 56 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار داشتند در تبریز به مصاف تراکتورسازی صدرنشین رفتند. قرمزهای تبریزی با 57 امتیاز و البته تفاضل گل دست نیافتنی هم امتیاز با سپاهان در صدر قرار داشتند و به نظر می رسید برای شکست نفت تهران در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تبریز کار سختی نداشته باشند.

 

سپاهان دوم جدولی که از میانه فصل فرکی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده بود در بهترین فرم خود به سر می برد اما سرنوشت از دست آنها خارج بود و زردهای اصفهانی برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به نبردن تراکتورسازی در دیدار خانگی داشتند.

در نهایت با برتری سپاهان و البته تساوی بدموقع تراکتورسازی در برابر نفت علی منصوریان قهرمان دراماتیک لیگ به زردپوشان حسین فرکی رسید.

فرکی در دیدار روز چهارشنبه در شرایطی که بعد از دو سال تفاوت زیادی با شرایط روزهای پایانی لیگ چهاردهم دارد، برای فرار از منطقه سقوط باید برابر علیرضا منصوریانی قرار بگیرد که نقش انکار نشدنی در دومین قهرمانی او در تاریخ لیگ برتر دارد. نام سرمربی جوان استقلال برای فرکی یاد آور روزهای خوبی است که البته فرکی مدتهاست از آن فاصله گرفته است. سرمربی سایپا بعد از قهرمانی با سپاهان فصل گذشته بعد از نتایجی بد از سپاهان جدا شد و در لیگ شانزدهم نیز با سایپا در اکثر هفته ها تیمی قعر نشین بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrzqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل ایران