تاریخ انتشار: 1396/02/06 20:09
اختصاصی| با عملکرد موثر در بازی با ملوان؛
کد خبر: 214621

زمانی بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات رساند

تیم خونه به خونه مقابل ملوان تن به تساوی یک بر یک در انزلی داد.
زمانی بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات رساند

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد زمانی مدافع چپ این تیم بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات رساند. زمانی که در ابتدای فصل از راه آهن به خونه به خونه منتقل شد، در همان بازی اول مقابل استقلال اهواز دچار مصدومیتی طولانی مدت شد.

وی پس از آنکه دوران نقاهت خود را سپری کرد بار دیگر به تمرینات بازگشت تا توانایی های خود را بار دیگر اثبات برساند. پس از انکه علیرضا مرزبان از این تیم جدا شد نادر دست نشان به خونه به خونه آمد و عهده دار نیمکت بابلی ها شد.

پس از آمدن دست نشان همگان این فکر را می کردند که زمانی یار فیکس دست نشان باشد اما در عمل این اتفاق شکل نگرفت و وی تنها در چند بازی در ترکیب قرار گرفت، که جای بسی تعجب دارد.

زمانی در بازی این هفته پس از هفته ها بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت که با بازی بی نقص خود شایستگی ها خود را به اثبات رساند.

او با کنترل جناح راست ملوان و البته حظور به موقع خود در فاز هجومی عملکرد خوبی در سمت چپ بابلی ها داشت. شاید اگر وی فرصت بازی بیشتری را پیدا می کرد، می توانست بسیار مثمر ثمر باشد. نکته ای که در گذشته وی بارها این را به اثبات رساند.

حال باید منتظر فصل جدید باشیم تا ببینیم که وی برای سال دوم در این تیم می ماند یا قید خونه به خونه را می زند و فوتبال خود را در جای دیگری ادامه می دهد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x86ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار ملوان و خونه به خونه

دیدار ملوان و خونه به خونه رایگان شد
اختصاصی| خبر خوش برای انزلی‌چی‌ها؛