تاریخ انتشار: 1402/04/05 10:00
کد خبر: 3793

دلایل محبوب بودن رابطه جنسی در شب

دلایل محبوب بودن رابطه جنسی در شب مشخص شد.
دلایل محبوب بودن رابطه جنسی در شب
  • تحقیقات انجام شده نشان می‌دهند که بیش از نیمی از روابط جنسی قبل از خواب انجام می‌شوند؛ عموما بین ساعت‌های ۱۰ شب تا ۲ بامداد.
  • همچنین محققان پی برده‌اند که زوج‌ها معمولا در شب‌های آخر هفته که فردای آن سر کار نمی‌روند رابطه جنسی برقرار می‌کنند و همین موضوع نشان دهنده نقش پررنگ برنامه کاری افراد در زمان بندی رابطه جنسی است.
  • همچنین یکی دیگر از دلایلی که شب را به بهترین زمان برای رابطه جنسی از نظر بسیاری از افراد تبدیل کرده است، این است که افراد قبل از خواب به اصطلاح «در دسترس یکدیگر قرار دارند». ممکن است بپرسید یعنی چه؟
  • می‌دانید تقریبا تمام آقایان و تعدادی از خانم‌ها در طول روز سر کار بوده یا به کارهای روزانه و رسیدگی به فرزندان مشغول هستند که تمام این امور باعث می‌شوند زوج در طول روز حتی یکدیگر را نبینند و اگر هم ببینند، موقعیت مناسب برای برقراری رابطه جنسی به وجود نیاید.
  • علاوه بر این، شب‌ها قبل از خواب زوج‌ها از نظر فیزیکی فاصله زیادی ندارند و همین موضوع باعث ترشح هورمون اکسی‌توسین و تحریک افراد برای برقراری رابطه جنسی خواهد شد.

به همین دلیل بسیاری از زوج‌ها ترجیح می‌دهند در پایان روز و پس تکمیل تمام کارها و خوابیدن فرزندان، رابطه جنسی خود را با خیال راحت شروع کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9aq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شب به عنوان پر طرفدارترین زمان برای رابطه جنسی