تاریخ انتشار: 1397/10/12 10:15
کد خبر: 115445

بهترین فوتبالیست عرب در سال 2018 معرفی شد

عمر السوما مهاجم تیم ملی سوریه و باشگاه الاهلی، با بیش از 22 درصد آرا و بالاتر از محمد صلاح از نگاه مخاطبان شبکه MBC به عنوان بهترین فوتبالیست عرب در سال 2018 برگزیده شد.
بهترین فوتبالیست عرب در سال 2018 معرفی شد

عمر السوما این روزها دوران اوج فوتبال خود را سپری می کند. او که هفته گذشته موفق شد مقابل الهلال هت تریک کند، حالا کم کم خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک می کند و امیدوار است بتواند در ادامه فصل جای گومیس فرانسوی را بگیرد.

سوما از سال 2014 در تیم الاهلی حضور دارد و اکنون در 29 سالگی جزو قدیمی ترین بازیکنان باشگاه سبزپوش عربستانی محسوب می شود. او در این مدت توانست 3 بار کفش طلای لیگ عربستان را کسب کند و همچنین 2 بار به عنوان برترین بازیکن باشگاه الاهلی انتخاب شد. این فصل در روزهایی که عمر خریبین مهاجم سوری الهلال نیمکت نشین بود، سوما یک تنه جور او را هم کشید و پرچم سوریه را در لیگ عربستان بالا نگه داشت.

شبکه MBC که یکی از پرمخاطب ترین تلویزیون های عربستان محسوب می شود، در یکی از برنامه هایش اقدام به یک نظرسنجی جالب نمود. آن ها از مخاطبانشان خواستند که برترین بازیکن عرب را از بین 16 گزینه انتخاب کنند. در بین گزینه ها ستارگانی چون عموری، علی الحبسی، ریاض محرز، محمد صلاح و... حضور داشتند.

در شرایطی که پیش بینی می شد باتوجه به کسب عنوان کفش طلا توسط محمد صلاح یا درخشش ریاض محرز در منچسترسیتی، آن ها رای بیشتری را به دست بیاورند اما در کمال تعجب مجری برنامه و همچنین فوتبال دوستان جای جای جهان، عمر السوما با 22.23 درصد بیشترین رای را مال خود کرد و به عنوان برترین فوتبالیست عرب در سال 2018 انتخاب شد!

35

در پایان برنامه تلویزیونی نیز کلیپی از عملکرد این بازیکن در سال 2018 پخش شد. واکنش ها به این اتفاق نیز جالب بودند اما برخی از عدم حضور بغداد بونجاح در نظرسنجی نوشتند در حالی که او آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شده بود. همچنین عده کثیری از هواداران الاهلی به حمایت از عمر السوما پرداختند و این عنوان را حق او دانستند، در شرایطی که خیلی ها به تمسخر پرداختند و مشروعیت نظرسنجی را زیر سوال بردند.

او حالا به عنوان اسطوره فوتبال سوریه و تیم الاهلی شناخته می شود و بدون شک این انتخاب می تواند تاثیر مثبتی روی عملکردش بگذارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xggml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده: نمی دانم فصل بعد کجا خواهم بود