تاریخ انتشار: 1397/08/13 19:03
کد خبر: 123245

تساوی شگفتی سازان در شیراز،ایرالکو قاتل اکسین را در خانه متوقف کرد!

تیم قشقایی شیراز در دهمین بازی خود در دهمین بازی لیگ یکی خود به تساوی بدون گل برابر آلومینیوم اراک دست یافت.
تساوی شگفتی سازان در شیراز،ایرالکو قاتل اکسین را در خانه متوقف کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی،  تیم قشقایی شیراز که هفته گذشته با شکست اکسین البرز دوباره به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شده بود، بعد از ظهر امروز در ورزگاه پارس شیراز به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل برابر همسایه خود در جدول رده بندی مسابقات متوقف شد.

شاگردان محمد ربیعی هفته گذشته با شکست خونه به خونه بابل  در ثانیه‌های پایانی 15 امتیازی شدند و شانه به شانه قشقایی در جدول مسابقات حرکت کردند. به همین دلیل مسابقه امروز دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار شد و کسب سه امتیاز یک کدام از آن‌ها را به رده سوم و بالاتر از شاهین بوشهر می‌رساند.

اما با سوت شروع،  این مسابقه تحت الشعاع حساسیت موجود قرار گرفت و هر دو تیم نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. با این حال آلومینیوم اراک در نیمه اول سه موقعیت خوب را از دست داد و نتوانست به گلی برسد و در نیمه دوم هم قشقایی شیراز که به دنبال کسب برد خانگی بود به استفاده از توپ‌های هوایی روی آورد اما با مقاومت مدافعان حریف رو به رو شد.

با این تساوی دو تیم آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز هر دو با 16 امتیاز و بنا به تفاضل گل به ترتیب در رده پنجم و ششم قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgzjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک؛ پدیده لیگ به ایرالکو رسید/فروردین در پی میهمان کشی و ربیعی به دنبال ورق زدن تاریخ!