تاریخ انتشار: 1400/11/13 01:01
کد خبر: 26393

اختصاصی/صحبت های آموزشی رونالدو را پخش نکنید ما خداداد را داریم!/ تلویزیون ایران به عزیزی بیشتر از رئیس جمهور تریبون می دهد

در شبی که تیم ملی ایران توانست با گل مهدی طارمی تیم ملی عراق را شکست داده و راهی جام جهانی شود، همین بغل خودمون ( کشور امارات ) ابر فوتبالیست دنیا داشت برای کل دنیا پیام آموزنده ای می داد.
اختصاصی/صحبت های آموزشی رونالدو را پخش نکنید ما خداداد را داریم!/ تلویزیون ایران به عزیزی بیشتر از رئیس جمهور تریبون می دهد

در شبی که ستاره پرحاشیه تیم ملی ایران ( خداداد عزیزی ) در برنامه زنده، گل به خودی دیگری می زد و کولبر های را به سخره می گرفت و برای ورود مهدی طارمی به ایران راه حل نشان‌ می داد؛ آقای گل دنیا ( کریستیانو رونالدو ) همین بغل خودمون حرف هایی می زد که باید به جای حرف های "زجرآور" خداداد، نصیحت های یک ابر فوتبالیست پخش می شد تا فرق صحبت کردن ستاره با ستاره‌ را متوجه شوند‌.

 

در شبی که بانوان بصورت گزینشی والبته خیلی محدود فرصت رفتن به استادیوم را پیدا کرده بودند تا عکس های سلفی بگیرند و به آن دلخوش باشند؛ بهترین گلزن تاریخ جهان داشت از کودکانی می گفت که متاسفانه خیلی ها، آنها را به حال خودشان‌ رها کرده اند و خطرناک ترین اسباب‌ بازی دنیا  ( گوشی موبایل ) را در اختیار شان گذاشته‌ اند تا برای خودشان بازی کنند!

در شبی که خیلی از مجریان و کارشناسان فوتبال و حتی بعضی از رسانه ها بیش از حد از خود، بی خود شده بودند و با صعود تیم اسکوچیچ به کی‌روش کنایه می زدند و حتی مسخره اش می کردند، دارنده ۵ توپ طلای جهان داشت برای کودکان درس می داد. درسی که حتی یک بار هم در تلویزیون ایران پخش نشده و تا الان نیز هیچ اشاره ای به آن نکرده اند!

 همین خداداد عزیزی که، کل شبکه های تلویزیونی و اینترنتی ایران را در "قرق" خودش قرار داده کدام حرف آموزنده ای را زده که هر شب در یک برنامه صحبت می‌کند و  پس از چند ساعت مجبور به عذرخواهی  می شود؟! آخر یکی نیست به این فوتبالیست بازنشسته از خود راضی! بگوید؛ اگر قرار باشد بدون فکر کردن هرچه که از زبانت بیرون می آید در برنامه زنده بگویی و بعد مجبور به عذرخواهی شوی، چرا در برنامه زنده شرکت می کنی؟! راستی تا حالا دقت کرده اید، تلویزیون ایران به آدم هایی مثل خداداد عزیزی بیشتر از رئیس جمهور تریبون می دهد که این هم در نوع خودش جالب و توجه است!

هرچند، تلویزیونی که عادل فردوسی‌پور را به خانه‌ اش فرستاده تا به افرادی مثل خداداد عزیزی و جواد خیابانی تریبون بدهد که هر موقع حرف زدند، یا باعث خنده عموم شده اند یا باعث زجر مردم.

  بگذریم! اما بخش های مهم پیام رونالدو در امارات این بود؛ "مراقب فرزندان خود باشید تا وعده غذایی خود را به موقع بخورند و خواب مناسبی داشته باشند. به کودکان توصیه میکنم به حرف پدر و مادرشان گوش کنند و دنبال رویای خود باشند. من به زودی ۳۷ ساله می شوم و توصیه میکنم به سلامت خودتان‌ اهمیت بدهید و اولگوی دیگران باشید".

 او در ادامه گفت؛ پسر من ۱۱ سالش است ولی تلفن همراه ندارد. توصیه ام این است که تلفن همراه را برای کودکان خود محروم کنید و به فکر سلامتی آنها باشید.

چه پیامی از این بالاتر و بهتر؟! آن هم از چه کسی؟ از کسی که در بدترین شرایط به بزرگترین بازیکن دنیا تبدیل شد و حالا باید کودکان از توصیه هایش درس بگیرند و فقط از شادی پس از گل هایش الگو برداری نکنند.

راستی چرا کشور امارات میلیون ها دلار هزینه می کند تا چنین بازیکنی را به سمت خودش ببرد و چند دقیقه برای کودکان و حتی بزرگان صحبت کند؟ چون آنها برای کودکان اهمیت زیادی قائل هستند و آینده شان در نظر می گیرند نه مثل تلویزیون ما که امثال خدادادعزیزی را دعوت می کند تا بدون فکر کردن، بدترین حرف را بزند و پس از واکنش ها به اشتباهش پی ببرد و البته‌ به نوعی طلبکارانه عذرخواهی کند!

هرچند شاید خیلی ها این دعوت رونالدو را به نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ربط دهند که برای تجارت و تبلیغات به سمت ابَر ستاره هایی مثل او می روند که باید به این عده گفت؛ همه این برنامه ها برای تبلیغات نیست و برای آموزش هم است. آموزشی که مسوولان ورزشی و سیاسی کشور خودمان از آن غافل هستند و هنوزم هیچ برنامه‌های برای آینده بچه‌ها ندارند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqzrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اعلام زمان بازگشت اعضای تیم ملی به ایران