تاریخ انتشار: 1395/10/27 17:11
کد خبر: 235521

عبدی: هرچه تلاش کردم جایگاهی در پیکان نداشتم

مهاجم جدید صنعت‌نفت آبادان از دلایل جدایی‌اش از پیکان می‌گوید.
عبدی: هرچه تلاش کردم جایگاهی در پیکان نداشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، بهادر عبدی در خصوص جدایی از پیکان و حضور در صنعت‌نفت آبادان اظهار داشت: این اواخر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که صلاح دیدم از پیکان جدا شوم. هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم جایگاهی در ترکیب پیکان داشته باشم. دیگر به چرایی این اتفاقات نیز فکر نمی‌کنم. از حالا تمام تلاش خود را می‌کنم تا بازیکن مفید و مثمرثمری برای صنعت‌نفت آبادان باشم.

مهاجم صنعت نفت‌آبادان در خصوص انتخاب این تیم گفت: سه روز پیش از طرف فیروز کریمی با من تماس گرفتند و خواستار حضورم در آبادان شدند. امیدوارم در نیم فصل دوم بازیکن مفیدی در تیم نفت باشم.

وی در خصوص نتایج نفت‌آبادان در نیم‌فصل اول عنوان کرد: ابتدا باید از کادرفنی گذشته این تیم تشکر کرد. آنها تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دادند اما به دلایلی نتوانستند ادامه همکاری دهند و از تیم جدا شدند. دیگر به اتفاقات گذشته فکر نمی‌کنیم و با شور و اشتیاقی که در بازیکنان تیم برای موفقیت می‌بینم و هوادارانی که عاشقانه این تیم را دوست دارند، امیدوار به کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم هستیم.

عبدی در پاسخ به این سوال که فردا مقابل تراکتورسازی بازی خواهد کرد، گفت: من با تیم نفت آبادان قرارداد بستم و منتظرم کارت بازی‌ام صادر شود. اگر این اتفاق تا فردا بیفتد مقابل تراکتورسازی به میدان خواهم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw7zp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست