تاریخ انتشار: 1397/05/13 20:11
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 135773

فوری| تصمیمی عجیب از شورای حل اختلاف استان؛ باشگاه شهرداری تبریز منحل شد

شورای حل اختلاف استان رای به انحلال تمامی تیم های ورزشی شهرداری تبریز داد.
فوری| تصمیمی عجیب از شورای حل اختلاف استان؛ باشگاه شهرداری تبریز منحل شد

با این مصوبه باشگاه شهرداری تبریز با ۲۴ سال سابقه فعالیت حرفه ای منحل میگردد و تیم های دوچرخه سواری با ترکیب کاملا بومی و قهرمان آسیا، تیم بسکتبال که قهرمان سوپر لییگ ایران گردید، والیبال شهرداری که سالهاست برند ورزش تبریز است، فوتبال لیگ یک که امسال تنها نماینده تبریز در لیگ دسته یک میباشد و بیش از ۳۵ تیم پایه از دختران و پسران تبریزی نابود میگردد.

با وجود رای مثبت 2 سوم اعضای شورای شهر برای حفظ تیم های قهرمانی تبریز، فرماندار شهرستان تبریز با مصوبه فوق مخالفت کرده و موضوع به هیات حل اختلاف استان ارجاع شد.

در هیات حل اختلاف که امروز به ریاست استاندار آذربایجان شرقی و با حضور اعزازی نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی، محبی نماینده ی شورای استان و مظفری رئیس کل دادگستری استان تشکیل شد، فرماندار تبریز در جلسه حاضر شده و به بهانه حذف هزینه های اضافی از تعطیلی تیم های ورزشی شهرداری دفاع کرد، که نهایتا شورای حل اختلاف با وجود مخالفت نماینده شورای استان، رای به انحلال تمام تیم های ورزشی باشگاه شهرداری داد.

گفتنی است در شورای شهر تبریز، فرج محمدقلیزاده بعنوان رئیس کمسیون فرهنگی! و از اعضای برجسته ی لیست پیروز امید، مدافع و پیگیر تعطیلی این تیم ها بود و این خبر را در کانال رسمی خود اعلام و تبریک گفته است.

باید دید این تصمیم منتسب به جریان دولت تدبیر و امید که باشگاه شهرداری با قدمت 25 سال را یک شبه در معرض نابودی کامل قرار داده و ضربه ی جبران ناپذیری به ورزش آذربایجان خواهد زد، چه عکس العملی از سوی مردم و جامعه ورزشی آذربایجان در پی خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369g7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیران تبریزی برای دین‌محمدی بلیط رزرو‌ کردند؛ بازگشت سیروس به شهرش!
اختصاصی فرتاک ورزشی|