تاریخ انتشار: 1395/11/10 12:53
کد خبر: 232797

غایبان استقلال در دیدار مقابل ماشین سازی

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیستم مسابقات به مصاف ماشین سازی می رود که در این دیدار تعدادی از آبی پوشان را در اختیار ندارد.
غایبان استقلال در دیدار مقابل ماشین سازی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال  استقلال در حالی روز چهارشنبه در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم ماشین سازی می رود که در این دیدار تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

مجید حسینی و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که در دیدار مقابل پیکان با دریافت کارت زرد محروم شدند و این 2 بازیکن نمی توانند آبی پوشان را در دیدار مقابل ماشین سازی همراهی کنند.

جابر انصاری و هرایر مگویان نیز 2 آبی پوشی هستند که به دلیل مصدومیت در دیدار و تمرینات روزهای گذشته استقلال حضور نداشتند و در حال حاضر این 2 بازیکن در کلینیک استقلال به مداوای خود می پردازند .به این ترتیب حضور این 2 بازیکن هم در این دیدار کم خواهد بود. 

یعقوب کریمی دیگر بازیکن آبی پوشی است که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایط بازی پیدا کرده و این بازیکن در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در دیدار مقابل ماشین سازی به میدان برود البته احتمال این مساله کم خواهد بود چرا که این بازیکن بعد از مصدومیت هنوز در تمرینات گروهی تیم شرکت نکرده است و به نظر از آمادگی بالایی برخودار نباشد.

 کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال استقلال که در تمرین روز گذشته به دلیل مصدومیت شرکت نکرد، از نظر سلامتی مشکلی برای دیدار با ماشین سازی ندارد اما این طور که به نظر می رسد منصوریان در نظر دارد از این بازیکن در دیدار هفته بیستم استفاده نکند چرا که رضایی 2 اخطاره است .به این ترتیب احتمال حضور رضایی در دیدار مقابل ماشین سازی کم خواهد بود و بهتر است بدانیم سرمربی استقلال به دلیل 2 اخطاره بودن مهاجم تیمش قصد دارد او را برای دربی حفظ کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36an6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن: در تهران به ژاوی باج نخواهیم داد