تاریخ انتشار: 1396/01/10 14:30
کد خبر: 220397

کارلوس کی روش به خاطر ایران سلامتی اش را به خطر انداخته!

کارلوس کی روش به خاطر ایران سلامتی اش را به خطر انداخته!

محمود اسلامیان عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال است. او جزو کسانی است که نظر بسیار مثبتی درباره کارلوس کی‌روش دارد. او امروز در مصاحبه‌ای به طور ویژه از سرمربی تیم ملی تعریف و تمجید کرده است:

-تیم ملی فوتبال ایران سرمربی بسیار فهیم و خوبی دارد. در چندین سفر که با کی‌روش بودم، به جرات می‌گویم که او با همه وجودش در خدمت تیم ملی فوتبال کشور ایران است و گهگاه سلامتی‌اش را از دست داده است. او مسئولیت‌پذیر است و باید برای رسیدن به جام جهانی حمایت‌های همه جانبه صورت بگیرد تا شاهد افتخار آفرینی و اقتدار ملی‌پوشان در بازی‌های پیش رو باشیم.

-واقعیت این است که شرایط ما در مقایسه با رقبایی که داریم، بسیار متفاوت بوده و سرمایه‌گذاری‌مان کمتر است،  اما چیزی که ما را حفظ کرده و باعث موفقیت شده، وجود کادر فنی مجرب و توانمند است که جا دارد از کی‌روش در این رابطه تشکر کنم.

-با اینکه محدودیت‌هایی وجود داشت و تعداد برگزاری اردوهای تدارکاتی کاهش یافت و  تمرکزمان در روزهای فیفا کم شد، اما باز هم عملکرد تیم ملی قابل تقدیر است. در واقع تدارکاتی که برای تیم ملی لازم بود، به خاطر مشکلات مالی فدراسیون نتوانستیم انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ldlj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سام شعبان دورگه جدید کی‌روش