تاریخ انتشار: 1395/08/17 15:15
کد خبر: 250449

ایکاردی: مربی ایتالیایی برای اینتر بهتر است

مهاجم گلزن اینتر عنوان کرد بهتر است یک مربی ایتالیایی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
ایکاردی: مربی ایتالیایی برای اینتر بهتر است

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، سران باشگاه اینتر در نهایت بعد از نتایج ضعیفی که این تیم با فرانک دی بوئر هلندی در لیگ ایتالیا و لیگ اروپا گرفت، حکم به برکناری این مربی را دادند تا اینتر بدون سرمربی باشد. البته مسئولان اینتر قول دادند تا به زودی سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند. به نظر می‌رسد از بین استفانو پیولی و مارسلینیو یکی به عنوان سرمربی اینتر انتخاب شود.

اینتر یکشنبه شب موفق شد در هفته دوازدهم لیگ ایتالیا کروتونه را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد. در این دیدار مائورو ایکاردی توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. او درباره انتخاب سرمربی جدید برای اینتر گفت: انتخاب سرمربی اینتر در حیطه وظایف من نیست و مسئولان باشگاه اینتر باید سرمربی جدید را انتخاب کنند. با این حال من فکر می کنم اگر یک ایتالیایی هدایت تیم را بر عهده بگیرد، بهتر باشد چرا که آشنایی بیشتری با لیگ ایتالیا دارد. تقریبا به کریسمس رسیدیم و دیگر نباید به هیچ وجه شکست بخوریم. 

برتری در دیدار برابر کروتونه باعث شد حضور اینتر در نیمه بالایی جدول رده بندی در لیگ ایتالیا قطعی باشد. بعد از تعطیلات ملی نیز دیدار حساس اینتر و میلان در داربی شهر میلان برگزار خواهد شد. دیداری که از اهمیت بالایی برای دو تیم برخوردار خواهد بود. 

ایکاردی در ادامه گفت: این برد باعث شد تا با روحیه خوبی برای دیدار با میلان آماده شویم و روحیه تیم بالا رفته است. پیروزی قبل از داربی میلان برای ما اهمیت زیادی داشت. برابر کروتونه وظیفه خودم را انجام دادم و توانستم دو گل به ثمر برسانم. خوشحالم شب خوبی داشتم. برای همه ما در اینتر خیلی مهم است که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم و بتوانیم به اروپا برسیم. باید ببینیم در پایان ماه می چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mbg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانیری: لسترسیتی به استراحت نیاز دارد