تاریخ انتشار: 1395/08/01 13:04
کد خبر: 253901

پیش بازی فجرسپاسی-خیبر/ شیرازی ها به دنبال اولین برد؛ خیبر در پی فرار بزرگ!

در هفته یازدهم لیگ دسته اول،دو تیم فجر و خیبر در حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.
پیش بازی فجرسپاسی-خیبر/ شیرازی ها به دنبال اولین برد؛ خیبر در پی فرار بزرگ!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، زردپوشان شیرازی در فصل گذشته موفق شدند در هر دو دیدار رفت و برگشت خیبر را با شکست بدرقه کنند.

آن ها در جدول برخلاف سال گذشته که مدعی صعود به لیگ برتر بودند، وضعیت خوبی را ندارند و با 4امتیاز و قرار گرفتن در مکان هفدهم جدول،آژیر قرمز را در شیراز به صدا در آورده اند.

فجری ها تاکنون موفق به کسب برد نشده اند و به همراه استقلال اهواز تنها تیمهای بدون برد لیگ یک محسوب می شوند.

کارنامه آن ها در 10بازی گذشته،در 4تساوی و 6شکست خلاصه می شود.این تیم با دریافت 16گل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد.

شیرازی ها علاوه بر مشکلات مالی شدید،ضعف های فنی زیادی را در تیم خود می بینند که باعث شده است به دنبال استخدام مربی جدید باشند.غلام پیروانی مربی سابق تیم ملی امید نزدیکترین گزینه به نیکمت فجر به حساب می آید.

در طرف دیگر،تیم خیبر که با 9امتیاز رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد،به دنبال فرار از پایین جدول و صعود به کمرکش جدول است.

خیبری ها که در 2بازی گذشته با استعفای نیکبخت،داوود حقدوست را بر روی نیمکت خود می بینند،موفق به کسب 4امتیاز شده اند.

آن ها در این فصل با 6گل زده،سومین خط حمله ضعیف لیگ یک محسوب می شوند.همچنین آن ها به طور میانگبن در هر بازی یک گل را دریافت کرده اند. خیبر در 10بازی گذشته در کنار 2برد و 3تساوی،5باخت را در کارنامه خود دارد.

بازی این دو تیم فردا راس ساعت15در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد و فجری ها با حمایت هواداران خود به دنبال کسب اولین بردشان در این فصل هستند.

نویسنده: "حسین محمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mkgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه سرنوشت ساز برای فجرسپاسی