تاریخ انتشار: 1396/04/11 08:55
کد خبر: 199273

رحمتی بر«عکس» کار می‌کند

در باشگاه‌های فوتبال رسم است هر بازیکن جدیدی بلافاصله بعد از عقد قرارداد، در کنار مدیرعامل باشگاه می‌ایستد و با پیراهن تیم جدیدش عکس یادگاری می‌گیرد. البته گاهی دیده شده که پای سرمربی تیم هم به این عکس‌ها باز می‌شود و او هم سهمی در این عکس‌های معارفه‌ای پیدا می‌کند.
رحمتی بر«عکس» کار می‌کند

اما در باشگاه استقلال انگار علاوه بر تمام این رسم و رسوم قدیمی، یک رسم خاص و جدید هم وجود دارد و آن عکس گرفتن ستاره‌های جدید با کاپیتان تیم است. این روزها اغلب بازیکنان جدیدی که با استقلال قرارداد می‌بندند بلافاصله بعد از اولین حضور در تمرین این تیم در کنار سیدمهدی رحمتی می‌ایستند تا عکسی به یادگار با کاپیتان آبی‌ها بگیرند.
مجتبی جباری، جدیدترین خرید آبی‌ها به محض اولین حضورش در تمرین استقلال در کنار مهدی رحمتی ایستاد و او هم عکسی به یادگار با کاپیتان گرفت تا بعد از داریوش شجاعیان و پژمان منتظری و... او هم صاحب عکس دونفره‌ای با دروازه‌بان پرحاشیه استقلال باشد. معلوم نیست این رسم جدید را خود رحمتی پایه‌گذاری کرده یا این بازیکنان جدید استقلال هستند که اصرار دارند حضور در تمرین را با یک عکس دونفره با کاپیتان افتتاح کنند. هرچه هست، این روزها خریدهای جدید استقلال به‌خصوص اگر اسم‌ورسم‌دار باشند فقط بعد از عکس دونفره با مهدی رحمتی است که رسمیت پیدا می‌کنند.
نکته جالب اینکه علاوه بر بازیکنان ورودی استقلال، یک بازیکن خروجی این تیم هم بلافاصله بعد از جدایی از استقلال با انتشار یک عکس دونفره‌ با مهدی رحمتی سوژه شد. عکسی قدیمی که البته خود رحمتی آن را منتشر کرد و معلوم نبود چه قصد و منظوری را از این کار دنبال می‌کند. بهنام برزای، بازیکنی بود که به صلاحدید منصوریان از استقلال رفت اما مهدی رحمتی همان روز با انتشار عکسی از برزای در آغوش خودش، از این بازیکن تعریف و تمجید کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36v9pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه منصوریان با 4 مدعی کاپیتانی استقلال +عکس