تاریخ انتشار: 1396/04/07 14:09
این قسمت ملوان؛
کد خبر: 200225

مقایسه فنی تیم های لیگ یکی نسبت به فصل گذشته؛ روزهای خوب در انتظار قوی سپید انزلی

قوی سپید انزلی فصل گذشته لیگ یک را با نوسانات زیادی پشت‌سر گذاشت.
مقایسه فنی تیم های لیگ یکی نسبت به فصل گذشته؛ روزهای خوب در انتظار قوی سپید انزلی

 فصل گذشته ملوان تحت هدایت محمد مایلی‌کهن روزهای پر نوسانی را تجربه کرد و با ورود بازیکنان جوان، تیم انرژیک خیلی خوبی تشکیل داد اما در برهه‌ای زمان، نبود بازیکن باتجربه گریبان‌گیر این تیم بود.

از مشکلات عدیده ملوانان در فصل گذشته می‌توان به نبود یک مهاجم گلزن خوب اشاره کرد. سفیدپوشان ملوان، از داشتن یک مهاجم شش‌دانگ بسیار رنج بردند و اگکر بخواهیم گل‌های مهاجمان این تیم را بررسی کنیم، از تعداد انگشتان دست بیشتر نمی‌شود. علاوه بر گلزنی، ملوانان مشکل عدیده‌ای در درون دروازه داشتند. جایی که با نبود میرزازاد، ایمان صادقی نمی‌توانست خلع او را جبران کند و همین امر سبب شد تا آنها نتوانند دروازه خود را در اکثر بازی‌ها بسته نگه دارند و در نتیجه نتوانستند لیگ برتری شوند.

اگر بخواهیم منصفانه درخصوص ملوان نظر دهیم باید بگوئیم که قوی سپید انزلی با ورود نادر دست‌نشان به لیگ برتر بسیار امیدوار است. دست‌نشان به خوبی نقاط ضعف تیمش را می‌داند و برای جبران نقاط ضعف، بازیکنان باکیفیتی خیلی خوبی را به تیمش تزریق کرده است.

دست‌نشان علاوه بر جوانگرایی، بازیکنانی را جذب کرده که به قول معروف لیگ یک باز هستند و تجربه فراوانی در لیگ یک دارند که می‌تواند این تیم را در مسیر ورود به لیگ برتر کمک کند. مذاکرات خوبی که دست‌نشان با مسئولان ملوان داشته است، احتمال جذب دو الی سه بازیکن دیگر در ملوان نیز وجود دارد و با این حال، باید گفت که هواداران ملوان باید در انتظار روزهای خوب این تیم باشند و قطعا ملوان نسبت به سال گذشته، قدرتمندتر شده است و باید دید پس از دو سال، به لیگ برتر باز خواهند گشت یا خیر.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vrv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با جذب چندین مهره هجومی؛ ملوان نیازمند هافبک دفاعی باتجربه
ملوان یک بازیکن دیگر باید جذب کند؛

نادر دست نشان چگونه ملوان را به ساحل آرامش رساند؟!
کار سختی که امپراطور شمال عملی کرد؛