تاریخ انتشار: 1396/04/01 16:26
سرمربی جدید خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 201697

حسین رحمانی: میانگین سنی تیم را 6-7 سال کم می‌کنیم/ آرزویم حضور نساجی و خونه به خونه در لیگ برتر است

سرمربی جدید تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عنوان کرد که میانگین سنی تیمش را 6-7 سال جوان‌تر خواهد کرد.
حسین رحمانی: میانگین سنی تیم را 6-7 سال کم می‌کنیم/ آرزویم حضور نساجی و خونه به خونه در لیگ برتر است

 حسین رحمانی سرمربی جدید تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در اولین گفتگو رسانه‌ای اش در گفتگو با رادیو ورزش مازندران گفت: من جزو 4-5 گزینه‌ای بودم که باشگاه خونه به خونه با من صحبت کردند و قرعه به نام ما خورد و من نیز قبول کردم.

وی افزود: من 4 سال است در مازندران هستم و خداروشکر یک موفقیت نسبی داشتیم و گل سر سبد آن، قهرمانی امیدهای خونه به خونه در لیگ برتر کشور بود که فوق العاده سخت بود. کسانی که کار کردند در پایه می دانند چقدر سخت است و خدا کمک کرد و زمان داشتم و کار کردم و حمایت برادران حسن زاده سبب شد تا به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: ما در بعضی شرایط با هواپیما سفر می‌کردیم و باتوجه به هزینهای زیادی که باشگاه کردند، اذیت شدند و در برهه ای از تیم داری منصرف شدند و کم کاری مسئولین سبب شد تا روزهای سختی را برادران حسن زاده تجربه کنند و خوشحالم از اینکه مجددا خونه به خونه را می توانیم در لیگ ببینیم.

رحمانی درخصوص بازیکنان جدید خونه به خونه نیز گفت: ما قصد داریم 6-7 سال میانگین بچه ها را پائین بیاوریم و تقریبا تیم را بومی می کنم و بومی ترین تیمی خواهیم بود که خونه به خونه داشته است. 13-14 تا بازیکن بزرگسال جذب خواهیم کرد.

سرمربی خونه به خون در پایان گفت: فوتبال مازندران قابلیت دوتا تیم گردن کلفت لیگ برتری را دارد. قول میدهم تیمی خواهیم داشت که هواداران به آن افتخار کنند و تیمی است که فوق العاده خوب و زیبا بازی کند می جنگند تا پیروز شود. من آرزوم است که خونه به خونه و نساجی به لیگ برتر بیایند و با یکدیگر رقابت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vvoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران حسین رحمانی در خونه به خونه معرفی شدند
با معرفی سرپرست جدید باشگاه؛

حسین رحمانی سرمربی خونه به خونه شد
ریسک بزرگ خونه به خونه می گیرد؟؛