تاریخ انتشار: 1396/10/07 14:18
سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 167325

فرازمند: نباید پرسپولیس را دست کم بگیریم/ صنایع طلایی فقط مقابل ما دفاع می‌کرد/ به تیمم ایمان دارم و مطئمن هستم صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معتقد است که نباید پرسپولیس مشهد را دست کم بگیرند.
فرازمند: نباید پرسپولیس را دست کم بگیریم/ صنایع طلایی فقط مقابل ما دفاع می‌کرد/ به تیمم ایمان دارم و مطئمن هستم صعود می‌کنیم

 

 ماحصل گفتگو با آقای فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران را در ذیل می خوانید:

* تیم ما هم از لحاظ فنی و تاکتیکی و بدنی در شرایط مطلوبی به سر میبرد و بعد از سه-چهار هفته ابتدایی لیگ که حتی بازی های خانگی ما هم باتوجه به محرومیت ما در خارج از خانه برگزار میشد، برای کسب نتایج بهتر شرایط مناسبی را فراهم کردیم.

* در هفته های اخیر هم توانستیم تیم هایی را که در گچساران برابر ما حاضر شدند از جمله شهرداری بندرعباس، استقلال جنوب تهران، استقلال اهواز، پرسپولیس مشهد و صنایع طلایی سمنان را با شکست بدرقه کنیم و در هفته گذشته هم در زمین تیم شهرداری ارومیه تا واپسین دقایق دو بر یک پیش بودیم و داور مسابقه تحت تاثیر جو حاکم در ورزشگاه قرار گرفت و گلی که ارومیه در شرایط آفساید به ثمر رساند را صحیح اعلام کرد. تیمی را تشکیل داده ایم که  شایستگی صعود در ادامه مسابقات را داشته باشد و انشاالله در ادامه هم در این امر موفق باشیم.

* بازی برابر صنایع طلایی سمنان را رقابت خوبی دیدم و باتوجه به اینکه تیم صنایع طلایی چیزی را برای از دست دادن نداشت به بازیکنان گفته بودم که این بازی نیاز به دوندگی بیشتری دارد تیم حریف سعی میکرد که برای کسب تساوی هم که شده یا برای دریافت کمترین تعداد گل گچساران را ترک کند که این اتفاق هم رخ داد و به مربی این تیم که شناخت  نسبت به تیم ما داشت تبریک میگویم و این تیم از دقیقه یک تا نود مسابقه در زمین خود دفاع میکرد و این اتفاق حتی بعد از دریافت گل هم ادامه داشت و  تیم سمنان تنها به حوادث این دیدار دلبسته بود که راه به جایی نبرد.

* این تیم در نیمه اول کاملا بسته بازی میکرد و تیم ما هم از روی ارسال از کناره ها در دقیقه 45 به گل دست یافت. در نیمه دوم هم جهت بازکردن دفاع تیم سمنانی سیستم تیم خود را تغییر دادیم که در این امر موفق هم شدیم ولی داور از یک پنالتی مسلم ما چشم پوشی کرد و سه - چهار موقعیت مسلم گل زنی را هم از دست دادیم و این تیم توانست با دریافت یک گل گچساران را ترک کند. تیم سمنان را  باتوجه به جذب چند بازیکن از جمله شهرام عبادزاده - علی فرجی و... تیم خوبی دیدم و انشاالله که این تیم در جدول رقابت ها باقی بماند، که قطعا همینطور است. 

* در بازی برابر پرسپولیس مشهد در گچساران با چهار گل به برتری رسیدیم اما این مسئله را ملاک قرار نمیدیم و برای ارائه یک بازی منطقی و زیبا به مشهد سفر خواهیم کرد. از آنجا که بازی ما کاملا بر روی زمین است از کیفیت زمین در گچساران رضایت ندارم و در بازی برابر صنایع طلایی هم این مسئله تیم ما را به شدت با مشکل مواجه کرد و انشاالله با برد برابر پرسپولیس مشهد روند رو به رشد خود را حفظ کنیم و برای رسیدن به این مهم هم برنامه ریزی خاصی انجام داده ایم.

* آینده تیم نفت و گاز را خوب میبینم و ما در گچساران هم با توجه به تاکتیک خوبی که در زمین خود داریم برای تیم ها مشکل ساز خواهیم شد. اتفاقی که برای تیم های شهرداری بندرعباس و استقلال جنوب رقم خورد و تیم هایی که برابر ما حاضر میشوند اکثرا بسته بازی میکنند برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم و سعی میکنیم با جذب چند بازیکن به دور بعد صعود کنیم.

* از هواداران تیم که در هر شرایطی در سرما و گرما و با توجه به این که در سه - چهار هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب نکردیم همراه تیم بودند، تشکر میکنم. به تیم خود ایمان دارم و با در اختیار داشتن تعدادی از جوانان به کار خود ادامه خواهیم داد و اعتقاد بنده بر این است که در فوتبال دسته دو باید به جوانان میدان داده شود و همانطور که هواداران به ما اعتماد کردند و صبور بودند، انشاالله با حمایت مسئولان تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xbry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهمن فرازمند: در سه بازی گذشته سه پنالتی برای ما نگرفتند/ حضور هواداران برای ما قوت قلبی است
سرمربی نفت و گاز گچساران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛