تاریخ انتشار: 1396/08/23 10:11
کد خبر: 173849

خیلی‌ها نگران حالم در زلزله کرمانشاه شدند

ملی‌پوش دوومیدانی ایران گفت: هیچ اردوی خارج از کشوری را درخواست نداده‌ام و نیازی هم به مربی خارجی ندارم.
خیلی‌ها نگران حالم در زلزله کرمانشاه شدند

حسین کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار، ابتدا درباره زلزله یکشنبه‌شب که در غرب کشور رخ داد، اظهار داشت: من اهل کرمانشاه هستم، اما در سمت دیگر استان که با زلزله فاصله داشت، ساکنم، به همین دلیل اتفاقی برایم رخ نداد. پس از وقوع زلزله، دوستان و قهرمانان زیادی از جمله مسئولان فدراسیون، احسان حدادی، سجاد مرادی، حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده و ... با من تماس گرفتند و درواقع نگران حالم شدند.

وی افزود: متأسفانه همشهریانم آسیب زیادی از این حادثه دیده‌اند که باید به آنها کمک کرد. من با دوستانی که در سرپل‌ذهاب و قصرشیرین داشتم، تماس گرفتم که آنها بسیار غمگین بودند و از روستاهایی صحبت می‌کردند که تخریب شده‌اند. امیدوارم به حادثه‌دیدگان رسیدگی شود تا از درد و تألم آنها کاسته شود. اولین کاری که به ذهنم رسید، اهدای خون بود تا از این طریق بتوانم کمک کنم.

قهرمان دوی سه‌هزار متر آسیا در خصوص جلسه‌اش با سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: من به‌همراه سجاد و امیر مرادی در این جلسه شرکت کردیم. سجاد مرادی برنامه‌های مورد نظرش را ارائه داد که مورد تأیید نیز قرار گرفت. ما قرار است در ایران تمرینات را پیگیری کنیم و در واقع هیچ‌گونه درخواستی برای برگزاری اردوی خارج از کشور نداشتیم. همین که شرایط برای اردوی داخلی و شرکت در چند مسابقه در فصل بهار فراهم شود، به‌نظرم برای رسیدن به موفقیت کافی است.

کیهانی درباره استفاده سایر ورزشکاران از مربی خارجی عنوان کرد: فکر می‌کنم نیازی به این کار نباشد، چرا که با مرادی قهرمان آسیا شدم و می‌توانم با کمک او باز هم به موفقیت برسم. همین حقوق او به‌موقع پرداخت و برنامه‌هایش عملی شود، کافی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xzg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت حسین کیهانی در دو 3000 متر با مانع جهان + فیلم