تاریخ انتشار: 1396/02/09 16:51
کد خبر: 214104

افتتاح پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌ها در مسکو + تصاویر

اولین پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ میلادی با حضور مارسل دسایی، بازیکن پیشین تیم ملی فرانسه در مسکو افتتاح شد.
افتتاح پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌ها در مسکو + تصاویر

در مراسم افتتاحیه اولین پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌ها ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه، نیکولای گولایف، رئیس دپارتمان ورزش و گردشگری مسکو، ویکتوریا لوپیروا، سفیر جام‌جهانی 2018 روسیه، الکساندر موستوروف، فوتبالیست پیشین روسیه و مارسل دسایی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه با سابقه قهرمانی اروپا، جام‌جهانی و جام کنفدراسیون‌ها حضور داشتند.

ویتالی موتکو در آغاز این مراسم گفت: به همه بابت حضورشان در این پارک خوشامد می‌گویم. فقط 49 روز تا آغاز جام کنفدراسیون‌ها و اولین بازی تیم ملی روسیه باقی‌مانده است. روسیه به طور مطلق آماده حضور در این رقابت‌ها است و مطمئن هستم تمام تیم‌های شرکت‌کننده با بهترین کاراآیی ممکن حضور خواهند یافت. جام کنفدراسیون‌ها هیجان زیادی برای هواداران فوتبال و میهمانان ایجاد می‌کند و خواهند دید که روسیه چقدر آزاد است. ورود همگان به پارک جام کنفدراسیون‌ها آزاد است و می‌توانند بلیت رقابت‌ها را خریداری کنند.

در پارک جام کنفدراسیون‌ها سرگرمی‌های رقابتی، امکان دیدار با ستارگان فوتبال و کسب جایزه تدارک دیده شده است. چنین پارکی در دیگر شهرهای میزبان جام کنفدراسیون‌ها شامل سن‌پترزبورگ، کازان و سوچی نیز راه‌اندازی می‌شود.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان از قاره‌هی مختلف برگزار خواهد شد.

افتتاح پارک فوتبال جام کنفدراسیون‌ها در مسکو + تصاویر


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395maw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روستوف – لوکوموتیو؛ نبرد حساس هفته 22 روسیه