تاریخ انتشار: 1396/02/17 09:19
کد خبر: 212428

هافبک پرسپولیس: فوتبال پاکی را بازی کردیم

هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان که در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس پیوست، سرانجام و در آخرین بازی پرسپولیس این فرصت را پیدا کرد تا در برابر سیاه‌جامگان به میدان برود.
هافبک پرسپولیس: فوتبال پاکی را بازی کردیم

شهاب کرمی در خصوص شرایط خود در نیم‌فصل دوم  به گفت‌وگو پرداخت.

  •    پرسپولیس آخرین بازی خود را در لیگ برتر با باخت به پایان رساند.

به نظرم ما در برابر سیاه‌جامگان بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما هرچه زدیم با بدشانسی تبدیل به گل نشد. تنها روی یک موقعیت گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم اما در هر صورت این پیروزی و بقا در لیگ را به مرم مشهد تبریک می‌گویم.

  •     شاید استفاده از بازیکنان جوان در این بازی باعث شد که پرسپولیس مثل همیشه نباشد.

این بازیکنان همیشه با تیم تمرین می‌کنند و در کنار تیم هستند و دقایقی را بازی می‌کنند. آنها در بازی برابر سیاه‌جامگان هم خوب بازی کردند و همان‌طور که گفتم موقعیت‌های بسیار خوبی هم داشتیم تا بتوانیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد.

  •     البته تیم صبا به این موضوع واکنش نشان داد.

پرسپولیس همیشه در هر بازی به دنبال پیروزی است و در این بازی هم همین‌طور بود. به نظرم پرسپولیس فوتبال پاکی را بازی کرد و اگر یکی از موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد دیگر این حرف و حدیث‌ها به‌وجود نمی‌آمد.

  •     چند روز دیگر باید به مصاف الوحده بروید.

ما بازی بسیار مهمی در برابر الوحده داریم و تنها به فکر پیروزی برابر این تیم هستیم. مطمئن باشید که الوحده را شکست می‌دهیم تا به دور بعد صعود کنیم. امیدوارم که الهلال هم در برابر الریان نتیجه بگیرد.

  •     با توجه به اینکه این فصل تمام شد، سال آینده هم در پرسپولیس می‌مانی؟

حتما فصل آینده هم در پرسپولیس می‌مانم. من در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس پیوستم و به همین دلیل طول کشید که با تیم هماهنگ شوم اما سعی می‌کنم برای فصل آینده بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395ol7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتهامی به برانکو و پرسپولیس وارد نیست