تاریخ انتشار: 1397/12/07 18:36
کد خبر: 108504

هرگز بر علیه باشگاه های سابقم حرف نزده ام

ژوزه مورینیو در سومین فصل حضورش در منچستریونایتد، به دلیل کسب نتایج نامطلوب از کار برکنار شد.

مورینیو تلاش زیادی کرد تا یونایتد را از بحران خارج کرده و به رده های بالای جدول برساند اما در نهایت تیم را در رده ششم به اوله گنار سولسشر تحویل داد و شیاطین سرخ از آن پس بود که اوج گرفتند. آنها تا قبل از بازی با لیورپول در رده چهارم قرار داشتند اما پس از تساوی به رده پنجم نزول کردند.

مورینیو در دوران حضورش در یونایتد و به خصوص در سال آخر، با پل پوگبا علنا دچار مشکل شده بود و حتی این احتمال زیاد بود که ستاره فرانسوی در زمستان یونایتد را ترک کند.

مورینیو در مصاحبه با دیلی تلگراف به شکلی غیرمستیم به پوگبا کنایه زد و گفت:« افرادی هستند که باهم به خوبی کار می کنند و ایده های مشترکی دارند. این در یک تیم فوتبال بسیار حیاتی است. الان اما شاهد ظهور بازیکنانی هستیم که در کنارشان، خانواده، ایجنت ها، مدیر ارتباطات، بدنساز اختصاصی و حتی مربی اختصاصی حضور دارند و این کار را مشکل می کند. شما دیگر با خود بازیکن طرف نیستید که باید با انبوهی از افرادی که با او در ارتباط هستند نیز مواجه شوید. اگر ارتباط تان با آنها خوب باشد، مشکلی پیش نمی آید؛ در غیر این صورت کار برای مربی دشوار خواهد شد.»

مورینیو در مورد وجود بندی در قرارداد فسخش با یونایتد مبنی بر اینکه او اجازه صحبت در مورد این باشگاه را ندارد نیز گفت:« بله درست است ولی این محدودیت را درک نمی کنم؛ چرا که من هرگز بر علیه باشگاه های سابقم حرف نزده ام.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bqdw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نظر پل پوگبا در مورد تاکتیک مورینیو در بازی
بازی کردن با تاکتیک مورینیو سخت بود