تاریخ انتشار: 1395/12/24 23:40
اختصاصی| دو کلام حرف حساب با آقای رمضانی؛
کد خبر: 222928

هواداران نساجی خواهان استعفای مدیرعامل این تیم شدند

هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران خواهان استعفای عبدالمجید رمضانی، مدیرعامل این تیم شدند.
هواداران نساجی خواهان استعفای مدیرعامل این تیم شدند

به گزارش فرتاک ورزشی از مازندران، در پیام هواداران نساجی آمده است:

جناب آقای عبدالحمید رمضانی ، مدیر عامل محترم باشگاه نساجی مازندران 

ضمن عرض سلام و خسته نباشید باید خدمت شما عرض کنیم ، ما هواداران نساجی انتقادات بسیاری از شما داریم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد . لزا از شما خواهشمندیم به خوبی به این سخنان که از دل حرف های هزاران هوادار عاشق این تیم بیرون کشیده شده گوش فرا دهید .

آقای رمضانی از زمان حضور شما در تیم فوتبال نساجی ، این تیم شاهد بی تدبیری های بسیاری از سوی شما بوده است . از خروج عجیب مجتبی رمضانی که بسیار راحت میشد جلوی انتقال این بازیکن گرفته شود و شما با سکوت خود اجازه دادید این بازیکن به راحتی به تیم دیگری منتقل شود .

در ادامه تصمیمات اشتباه شما ، آقای حسین مسگر ساروی که نتایجی عالی کسب کرده بودند از این تیم کنار گذاشته شده و ساکت الهامی با آن کارنامه ناموفق به تیم اضافه شدند که نتیجه حضور ایشان سقوط آزاد نساجی از رتبه سوم جدول به رتبه 8 جدول بود .

اما این پایان اشتباهات شما نبود ، شما بخاطر عدم صلاحیت و نفوز در فدراسیون باعث شدید حق بازیکنان نساجی در اهواز ضایع شده و بجای محکومیت اهوازی این تیم نساجی بود که از سوی کمیته انضباطی محروم شد .

و حال هم با بی درایتی خود سبب شدید تیم فوتبال ریشه دار نساجی از سوی کمیته انضباطی محروم شود . این درحالی است که 47 هوادار نساجی در فاجعه بابل مصدوم شدند و تنها کار شما مصاحبه با دو سایت و در آخر سکوت بود .

آقای رمضانی ، ما هواداران نساجی از شما خواهشمندیم تا هر چه زودتر استعفای خود را تقدیم باشگاه کنید و اجازه دهید بیشتر از این ضرر نکند با رفتن شما افراد کارآمد تری میتوانند به جای شما به هواداران شریف نساجی کمک کند و این امر فقط با رفتن جنابعالی میسر میشود .

نویسنده: "سعید حسینی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39egwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرض کنید من رفتم تا داور را بزنم اما آقای مایلی‌کهن شما قاضی‌القضاتی؟!
مدیرعامل نساجی مطرح کرد؛

مقصر اصلی اتفاقات دربی مازندران شناسایی شد
اختصاصی| گام به گام با اتفاقات دیدار دیروز خونه به خونه و نساجی؛