تاریخ انتشار: 1395/07/08 19:25
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 258676

کلوپ: هیچ بهانه ای برای نبردن سوانسی نداریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تیمش را کاملا آماده مصاف روز شنبه مقابل سوانسی می داند و نسبت به پیروزی در این دیدار ابراز امیدواری کرد.
کلوپ: هیچ بهانه ای برای نبردن سوانسی نداریم

لیورپول فصل جاری را خوب شروع کرده و از 6 بازی قبلی خود 13 امتیاز اندوخته است. قرمزهای آنفیلد فصل گذشته در ماه می در زمین سوانسی 3-1 بازنده شدند البته آن دیدار در مقطع دشواری برای لیورپولی ها برگزار شد. آنها پس از بازگشت از اسپانیا و مصاف با ویارئال(نیمه نهایی لیگ اروپا) مقابل سوانسی قرار گرفته و مغلوب شدند با این حال شرایط لیورپول در حال حاضر کاملا متفاوت است.

01141972

کلوپ در مورد این دیدار گفت:" نمی توان این بازی را با بازی فصل گذشته قیاس کرد. ما پس از مصاف دشوار با ویارئال، بازی خودمان را به سوانسی باختیم. در آن مقطع، شرایط خوبی نداشتیم و از مشکلاتمان نیز آگاه بودیم. مشکل ما در تلاش و تعهد بازیکنان نبود و فقط آن حجم بازی پرفشار به فاصله اندک برایمان زیاد بود.

حالا هیچ بهانه ای برای پیروز نشدن بر سوانسی نداریم. خیلی خوب تمرین کرده ایم و کاملا مهیای این بازی هستیم. روز شنبه باید این را در زمین نشان دهیم. از کیفیت سوانسی مطلعیم و معتقدم جای سوانسی در انتهای جدول(رده هفدهم با 4 امتیاز) نیست. آنها با این کیفیت، می توانند به رده های بالای جدول صعود کنند.

لیورپول فعلا در حال پیشرفت است و در این مقطع باید بنیان تیم را برای ادامه فصل ساخت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pak7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف روند بازسازی ورزشگاه اختصاصی لیورپول
مالک لیورپول در مصاحبه با اسکای مطرح کرد

 لیورپول از دروازه بان آلمانی استفاده می کند
کاریوس در مصاف با هال‌سیتی به میدان می رود؛