تاریخ انتشار: 1396/06/10 09:41
ربیعی یا حنطه کدامیک مقابل دیگری به برتری می رسد؟
کد خبر: 185576

پیش بازی بادران تهران-آلومینیوم اراک؛ دوتا زدی، یکی نوش کن!

دو تیم بادران تهران و المینیوم اراک در هفته چهارم رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور در زمین کارگران تهران به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی بادران تهران-آلومینیوم اراک؛ دوتا زدی، یکی نوش کن!

 بادرانی در هفته گذشته در حالی که با اخراج کریم اسلامی و اکبر صغیری 9 نفره شده بودند بازگشت رویایی از خود به نمایش گذاشتند و تن به تساوی یک بر یک مقابل ملوان دادند. البته ناگفته نماند که اگر رشادت های حجت صدقی دروازه بان ملوان نبود شاید بادران پیروز جدال حساس می شد و شرایط فوق العاده ای را در جدول سپری می کرد.

در سوی دیگر ایرالکو مقابل نساجی مازندران در خانه تن به شکست دور از انتظار دو بر هیچ داد تا صدای اعتراض هواداران اراکی را در بیاورد. حنطه که در ایرالکو عملکرد متوسطی را تا اینجای کار به نمایش گذاشته باید در مقابل بادران حداقل امتیاز را کسب کند چرا که چشم امید اراکی ها به این بازی می باشد تا با حداقل امتیاز این دیدار را به پایان برساند و بتوانند خود را در جدول نگه دارند.

اراکی ها که در این هفته یارگیری های خوبی را انجام داده اند و نفراتی از جمله منصور تنهایی، سید جلال رافخایی و سعید یوسف زاده را به تیم خود تزریق کرده اند، باید مقابل بادرانی قرار بگیرد که تیم خوبی را برای حضور در مسابقات این فصل لیگ دسته اول بسته است و این امید را دارد تا به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر صعود کنند. نکته ای که چندان دور از دسترس نیست چرا که بادران عزم خود را برا صعودی مقتدرانه جذب کرده است و بی شک جدال دو تیم می تواند دارای صحنه های زیبا و در عین حال جذاب نیز باشد.

کوبل داوری:

حسین زیاری- عسگر محمدی – عباس پورحیدری – مهدی اجاقی – ناظر: اسماعیل عامری

ترکیب احتمالی دو تیم:

بادران: مهدی اسلامی - ابراهیم کریمی - امین عباسی - محمود خمیس - امید نظامی پور - محمد آبشک - مسعود ریگی - قائم اسلامی خواه - سعید واسعی - امیر میربزرگی - مهرداد آوخ

سرمربی: محمد ربیعی

آلومینیوم: صالح خلیل آزاد - ابوالفضل قربانی - علی عزیزی - میلاد رخشان - حامد بختیاری - وحید جعفری - ابوالفضل کمانی - حسین احمد لو - حامد بصیری - ایمان رییسی - رسول سروش نیا

سرمربی: علی حنطه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r87o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-بادران تهران/ خاک خورده ها رودر روی هم