تاریخ انتشار: 1396/07/01 21:54
مدعیان صعود به هم رسیدند؛
کد خبر: 181428

پیش بازی نساجی-ملوان؛ آقای خاص یا امپراطور/ کدامیک دوئل حساس هفته را می برد؟

در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ریشه دار فوتبال کشور، نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی نساجی-ملوان؛ آقای خاص یا امپراطور/ کدامیک دوئل حساس هفته را می برد؟

 دیدار دو تیم که یک دربی نیز محسوب می شود به دلیل حضور نادر دست نشان که از اسطوره های باشگاه نساجی به حساب می آید بر روی نیمکت ملوانان کمی جذاب و البته حساسیت هایی را نیز به دنبال خواهد داشت.

نساجی در بازی گذشته در ماهشهر عملکردی شایسته تحسین داشت چرا که در اوج گرمای استان خوزستان در مقابل شهرداری ماهشهر تن به تساوی دو بر دو داد که نشان از توان فنی بالای تیم مهدی پاشازاده دارد و در سوی دیگر نیز ملوانان در هفته گذشته در یک بازی پر گل موفق شدند سه بر دو مس کرمان مدعی صعود را شکست دهند تا با روحیه ای خوب به سمت قائمشهر حرکت کنند.

دیدار دو تیم را جدا از دربی فوتبال شمال کشور جدال دو مربی با دانش و کاربلد می توان نام گذاری کرد. در یک سو مهدی پاشازاده که این روزها نامش در محافل به عنوان گزینه هدایت آبی پوشان نقل می شود قرار دارد و در سوی دیگر نیز نادر دست نشانی بر روی نیمکت قوهای سفید انزلی قرار دارد که خود استاد صعود کردن با تیم های مختلف است.

هر دو تیم به عنوان شانس اصلی صعود یاد می شوند. نساجی با مهدی پاشازاده توانسته از پنج بازی خود ده امتیاز را کسب کند و در جایگاه پنجم جدول و در سوی دیگر شاگردان دست نشان در ملوان از پنج بازی خود هشت امتیاز را کسب کرده اند و مکان هفتم جدول قرار دارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

نساجی: مجتبی روشنگر - مجتبی ممشلی - مرتضی غلامعلی تبار - امیر عبادزاده - رضا محمودآبادی - محمود شفیعی - میثم کریمی - احسان پیرهادی - حسین مددی - مجتبی محبوب مجاز

سرمربی: مهدی پاشازاده

ملوان: حجت صدقی - ایمان باصفا - وحید حیدریه - شهریار مقانلو - بابک مرادی - پزمان نوری - سینا دست نشان - صائب محبی - مهیار زحمتکش - مهدی کربلائی - امین جهان کهن

سرمربی: نادر دست نشان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rkyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران نساجی در تدارک میزبانی شایسته از ملوان!
ادامه عهد برادری بخاطر مهرداد اولادی؛

بیانیه شدیدالحن نساجی خطاب به مایلی کهن
باشگاه نساجی بیانیه صادر کرد؛

وای به روزی که بگندد نمک/ بررسی رفتار آقای مدعی اخلاق!
اختصاصی| واکاوی حرکات عجیب مایلی کهن در وطنی؛