تاریخ انتشار: 1396/07/23 20:57
اختصاصی/ تقابلی سخت برای یاران افاضلی؛
کد خبر: 178052

پیش بازی راه آهن-صبای قم؛ نبرد بحران زده ها در اکباتان

از سری مسابقات هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دوشنبه دو تیم راه اهن تهران و صبای قم در ورزشگاه راه آهن تهران به مصاف هم می روند.
پیش بازی راه آهن-صبای قم؛ نبرد بحران زده ها در اکباتان

راه آهن که روزهای بدی را تجربه می کند و همانند فصل گذشته از ابتدا گزینه احتمالی سقوط می باشد، در هفته گذشته نیز مقابل تیم مس رفسنجان یک بر صفر شکست خورد تا همچنان بحران زده باشد. تیم قدیمی و ریشه دار پایتخت که روزی سکوی پرش بسیاری از اهالی فوتبال بوده است، از فقر شدید مالی رنج می برد و همچنان چشم انتظار کمک مسئولین می باشد اما صبای قم با آمدن هومن افاضلی رفته رفته بهتر می شود و به شرایط ایده ال تاکتیکی در حال نزدیک شدن می باشد. صبا در هفته گذشته بازهم مقابل شهرداری ماهشهر با گل دقیقه نود و سه جهانگیر عسگری از شکست گریخت تا همچنان بتواند به روند مثبت خود ادامه دهد.

دو تیم که همچنان از کسب برد می نالند سخت به دنبال پیروزی بر یکدیگر می باشند تا با کسب این سه امتیاز با روحیه ای خوب پیش به سوی هفته های آتی بروند.

اگر نگاهی گذرا به سبک بازی دو تیم داشته باشیم، درخواهیم یافت که دو تیم از نظر فنی در شرایط خوبی قرار دارند و تنها چالش دو تیم در تقابل با یکدیگر، زمین چمن ورزشگاه اکباتان است که به ضرر هر دو تیم بوده و سطح کیفی بازی را پایین خواهد آورد.

گفتنی است صبا با کسب پنج امتیاز در مکان شانزدهم و راه آهن نیز با تنها یک امتیاز قعر نشین جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xzkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال