تاریخ انتشار: 1396/04/15 12:27
کد خبر: 198180

اندر احوالات مهدی طارمی؛ از ترکیه رانده، در ایران مانده!

مهدی طارمی آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران هوای اروپایی شدن به سرش زده است.
اندر احوالات مهدی طارمی؛ از ترکیه رانده، در ایران مانده!

 طارمی در آخرین اظهار نظرش درخصوص لژیونر شدن گفت: «از ترکیه برگشتم، تیم قهرمان شد، قولم را عملی کردم و حالا بگذارید بروم». صحبت‌های طارمی به نظر بچه‌گانه و غیر حرفه‌ای است اما چرا او تصمیم به استفاده از این جملات کرده است!

آقای گل فوتبال ایران با پایان نقل و انتقالات چندان مایل به لژیونرشدن نداشت و عنوان کرده بود که اگر مشکل مالیات او را باشگاه پرداخت کند، در پرسپولیس خواهد ماند اما جلسات غیرعلنی بعدی خواسته‌های عجیب و غریب طارمی در پی داشت و همین امر سبب دلسرد شدن مسئولین سرخ‌پوش شد و آنها با طارمی لج کردند و اکنون برای خروج طارمی، خواهان دریافت مبلغ هنگفتی از باشگاه‌های مد نظرش شده‌اند.

طارمی که سعی در آرام کردن جو بود عنوان کرد که نگاه حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس را تحسین می‌کند و انتظار دارد باشگاه بهترین تصمیم را برایش بگیرد اما دیروز برانکو آب پاکی را دستان طارمی ریخت و عنوان کرد که دیگر به طارمی نیاز ندارد و اگر قرار است مهدی در پرسپولیس بماند، باید خود را به من ثابت کند.

برانکو حتی مهاجم اول و پنالتی‌زن اول تیمش را نیز انتخاب کرد و گادوین منشا زین پس به جای طارمی این مسئولیت را برعهده خواهد داشت و باید گفت در عرض دو سال، طارمی از ترکیه رانده و در ایران مانده است و از سر لج‌بازی هم که شده، مسئولین پرسپولیس او را به راحتی از دست نخواهند داد و سنگ‌های بزرگ پیش پای مهدی قرار خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5pkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوضاع کمی پیچیده شد؛ احضار طارمی به کمیته انضباطی باشگاه!