تاریخ انتشار: 1395/08/07 19:43
کد خبر: 252456

هشدار جدی به بعثت کرمانشاه؛ از بین رفتن اتحاد تیم را به بحران می کشد!

بعثت کرمانشاه که در این فصل از رقابت های لیگ دو نوسانات زیادی را داشته، به شرط از بین رفتن اتحاد تیمی می تواند به بحران برود.
هشدار جدی به بعثت کرمانشاه؛ از بین رفتن اتحاد تیم را به بحران می کشد!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، کرمانشاهی ها که لیگ را بسیار بد شروع کردند و 4-1 از اروند شکست خوردند، در هفته دوم انتقام سختی از سپهرنقش جهان گرفتند و 3-1 پیروز این دیدار شدند.

یاران شهرام مهرپیما پس از سه هفته پیروزی پی در پی، در هفته هفتم و هشتم شکست تلخی را مقابل برق جدید فارس و نفت امیدیه داشته که به گفته مهرپیما، در هر دو بازی داوری نقش بسزایی در باخت این تیم داشته است.

بعثت که در تمامی بازیهای این فصل از رقابت های لیگ دو گل زده است، در هفته گذشته ناگهان خبر استعفای شهرام مهرپیما در رسانه های کرمانشاهی بمب خبرهای لیگ دو شده بود و سرمربی محبوب و بادانش این تیم، به دلیل مشکلات داوری در لیگ دو استعفا داده بود.

اما هرآنچه که بود، شنیده ها حاکی از آن است که مهرپیما به بعثت باز گشته است و اتحاد تیمی مجددا به این تیم برگشته، اما آنچه مسلم است، بی طاقتی سرمربی کهنه کار این تیم است. امری که اگر موجب از بین رفتن اتحاد بعثت شود، می تواند به قیمت از دست دادن لیگ یک و همچنین رفتن به بحران در پی داشته باشد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eb8wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی بعثت کرمانشاه استعفا داد