تاریخ انتشار: 1397/03/26 18:50
کد خبر: 143580

تیم ملی برابر اسپانیا شانس موفقیت دارد؛ ماموریت غیر ممکن ایران ممکن می شود!

روزنامه دیلی استار انگلیس در گزارشی با اشاره به نتایج بازی‌های تیم ملی ایران نوشت ماموریت غیرممکن برای ایران شاید ممکن شود.
تیم ملی برابر اسپانیا شانس موفقیت دارد؛ ماموریت غیر ممکن ایران ممکن می شود!

روزنامه دیلی استار انگلیس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی یک بر صفر ایران و تساوی 3-3 اسپانیا و پرتغال پرداخت.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

این روزنامه در گزارش خود نوشت: اسکوربورد در داخل ورزشگاه سن پترزبورگ "MOROCCO 0، IRAN 1" را نشان می داد، تصویری زیبا برای هزاران نفر از ایرانیانی که به روسیه آمده بودند تا شاهد دومین پیروزی تیم خود در بازی های جام جهانی باشند.

ساعت ها بعد، یک تصویر دیگر به همان اندازه مهم بر روی اسکوربورد ورزشگاهی دیگر نقش بست. پس از این که بازی اسپانیا و پرتغال 3-3 در سوچی به پایان رسید، جدول رده بندی گروه B نشان داد که ایران با افتخار در صدر جدول و بالاتر از دو تیم برتر و مشهور جهان قرار دارد.

کارلوس کی روش، مربی تیم ایران، گفت: "وقتی قرعه کشی مسابقات انجام شد گفت: "این یک مأموریت غیرممکن است. اما نگرش ما این است که تلاش کنیم تا غیرممکن را ممکن بسازیم."

عزیز بوهدوز، بازیکن مراکشی در ایران محبوب شد . او با گلزنی در وقت های تلف شده به بازی سخت و پرتنش پایان داد. ایران عالی دفاع کرد، فشار را تحمل کرد و سپس ضربه دیرهنگام را وارد آورد.

سامان قدوس در این باره به ایسنا گفت: "عملکرد مدافعان ما شاهکار بود."

این اولین بار بود که ایران اولین بازی خود را در جام جهانی می برد – تنها برد دیگر ایران 20 سال پیش در برابر ایالات متحده بود – بنابراین تیم بدون فشار روانی پا به بازی دوم خود می گذارد. تیم کی روش روز چهارشنبه برابر اسپانیا در کازان می تواند شانس (موفقیت) داشته باشد .

کسب یک نتیجه خوب دیگر از سوی ایران را منتفی ندانید. کی روش نه تنها یک تیم دفاعی قوی ساخته است که ثابت می کند به سختی شکست می خورد – 9 کلین شیت در 10 بازی دور مقدماتی است

حالا ایران عازم بازی مقابل اسپانیا و پرتغال [در سارنسک در 25 ژوئن] می شود تا برای اولین بار به مرحله حذفی جام جهانی راه یابد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

کی روش گفت: "اگر بازی برابر مراکش برای ما فینال جام جهانی باشد،پس بازی برابر اسپانیا فینال کل دنیا خواهد بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edx8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی ایران مقابل مراکش