تاریخ انتشار: 1396/11/27 19:50
کد خبر: 159708

قوچان نژاد: مسئله من و فرمن نیستیم، این هیرنوین است که اهمیت دارد

مهاجم ایرانی هیرنوین درباره وضعیتش در این تیم صحبت کرد.
قوچان نژاد: مسئله من و فرمن نیستیم، این هیرنوین است که اهمیت دارد

 به دست آوردن فرصت بازی در خط حمله هیرنوین برای رضا قوچان نژاد و هنک فیرمن تبدیل به یک رقابت شده است. دو مهاجمی که هنوز نتوانسته اند به فرم ایده آل خود برسند؛ به همین دلیل، یورگن استریپل، سرمربی هیرنوین هنوز یک ترکیب ثابت برای تیمش پیدا نکرده است.

به گزارش feanonline، قوچان نژاد فصل گذشته به دلیل هت تریک مقابل آیندهوون محبوبیت زیادی بین هواداران تیم به دست آورد اما محبوبیتش این فصل کاهش پیدا کرده. این در حالی است که مهاجم هیرنوین با این موضوع مخالف است و در این باره می گوید:

    فکر نمی کنم کسی چنین حسی داشته باشد. شما هیچوقت تضمینی در فوتبال ندارید. هرکس برای جایگاه خودش می جنگد.

قوچان نژاد درباره نیمکت نشینی بین خودش و فیرمن نیز صحبت کرد و گفت:

    در نهایت، مسئله درباره من و فیرمن نیست؛ بلکه درباره هیرنوین و موفقیت این تیم است. در یک بازی، من بازی می کنم و در بازی دیگر، بازیکنی دیگر. باید به این موضوع و تصمیم احترام بگذارید.

او در ادامه گفت:

    فکر می کنم خودم را ثابت کرده ام و اگر به بازی هایی که پیش از زمستان برگزار شدند نگاه کنید، متوجه این موضوع می شوید. وقتی بازی نمی کنید، طبیعتا شکست خورده هستید اما باید درک کنید که فوتبال یک ورزش تیمی است نه فردی. با همه احترامی که به رسانه ها می گذارم، آن ها باید کار خودشان را انجام دهند. طبیعی است که شما خبرنگاران دنبال خبر باشید اما ما به عنوان یک تیم باید متمرکز باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeq8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف قوچان‌نژاد؛ حقم بود نیمکت‌نشین شوم!