تاریخ انتشار: 1396/01/27 11:59
کد خبر: 216780

ایرانپوریان: قلعه‌نویی شاهکار کرده است

مدافع تیم تراکتورسازی اعلام کرد هیچ مشکلی با فرزاد حاتمی ندارد و شایعاتی که درباره نبستن بازوبند کاپیتانی توسط او به وجود آمده، خنده دار است.
ایرانپوریان: قلعه‌نویی شاهکار کرده است

تیم تراکتورسازی بعد از چند هفته ناکامی مقابل پدیده به برتری رسید و جو بدی که علیه این تیم ایجاد شده بود، تا حد زیادی فروکش کرد. این در حالی است که تراکتور در هفته جاری باید مقابل استقلال قرار بگیرد و در صورت برتری در این مسابقه می تواند عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.


محمد ایرانپوریان درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل پدیده، حواشی که بر سر نبستن بازوبند کاپیتانی به وجود آمد، دیدار با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


برد مقابل پدیده برایمان اهمیت داشت
بازی خیلی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم؛ دو تیم در این بازی موقعیت‌های خوبی به دست آوردند و ما بهتر استفاده کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایطی که داشتیم کسب پیروزی برایمان اهمیتی ویژه داشت و این برد تا حدی شرایط را برایمان بهتر کرد.


قلعه نویی با این شرایط شاهکار کرده است
متاسفانه قبل از بازی با پدیده شایعاتی درباره تیم ما مطرح کردند که نمی دانم منشا اخبار چه کسانی بودند. شایعاتی که درباره جدایی امیر قلعه نویی پیش آمد، واقعا عجیب بود. جا دارد از قلعه نویی تشکر کنیم که واقعا در تراکتورسازی زحمت کشید و واقعا شاهکار کرده است. او با همه مشکلات توانست تیم را جمع کند و تا الان در کورس بالای جدول باشیم. اکنون فینالیست حذفی نیز هستیم و با توجه به محرومیت فیفا و جدایی چند بازیکن دیگر انصافا نتایجی که ما کسب کردیم، ایده آل بوده است. امیدوارم این شرایط را تا پایان فصل حفظ کنیم.


با هر کارت زرد یا قرمز به مشکل می خوریم
تیم ما همین حالا نیز مشکلات زیادی دارد؛ کارت های زرد و قرمز برای هر تیمی طبیعی است اما ما با هر کارت دچار مشکل می شویم. چون تعداد بازیکنان مان کم است. از سوی دیگر برخی بازیکنان مثل من، شفیعی،اخباری و ... با مصدومیت بازی می کنیم و باید همینطور پیش برویم تا ببینیم چه شرایطی پیش می آید. 


خودم را لایق کاپیتانی تراکتور نمی‌دانم
متاسفانه درباره نبستن بازوبند کاپیتانی توسط من شایعاتی را ایجاد کردند که خنده دار است. من همیشه گفته ام بستن بازوبند کاپیتانی تراکتور برای هر بازیکنی افتخار است اما مساله این است که خودم را لایق کاپیتانی نمی دانم و از امیر قلعه نویی خواستم بازوبندرا به فرد دیگری بدهد. هیچ مساله دیگری نیز در میان نبوده است.


هرگز با فرزاد حاتمی مشکلی ندارم
اینکه می گویند به خاطر فرزاد حاتمی بازوبندرا نمی بندم، واقعا نمی دانم از کجا در آمده است. فرزاد جزو بهترین دوستانم است و هیچ مشکلی با هم نداریم. ما در تیم رابطه نزدیکی با هم داریم و این شایعات مثل رفتن قلعه نویی خنده دار است.


هواداران مقابل استقلال حمایت مان کنند
از اینجا به بعد همه بازی ها برای ما فینال است؛ مخصوصا در بازی با استقلال باید با تمرکز بالا به زمین برویم و انشاءالله بتوانیم به پیروزی برسیم. برای کسب جایگاه دوم نیاز به پیروزی مقابل استقلال داریم و انشاءالله با حمایت هواداران به هدفمان برسیم. از هواداران می خواهم روز بازی با استقلال به ورزشگاه یادگار بیایند و ما را حمایت کنند تا جواب اعتمادشان را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3en9pv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران‌پوریان: سهل انگاری کردیم پرسپولیس سبقت گرفت/ امیدمان برای قهرمانی کم‌رنگ شده است
بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی را داشتیم اما سهل‌انگاری کردیم