تاریخ انتشار: 1396/01/28 19:39
اختصاصی| روزهای تلخ نساجی ادامه دارد؛
کد خبر: 216432

شاهکار یزدی‌ها مقابل نساجی؛ سومین شکست پیاپی مسگرساروی در دیار بادگیرها

وحدت یزد با پیروزی برابر نساجی مازندران در هفته سی و دوم به بقا در این مسابقات امیدوارتر شد.
شاهکار یزدی‌ها مقابل نساجی؛ سومین شکست پیاپی مسگرساروی در دیار بادگیرها

به گزارش فرتاک ورزشی، در هفته ای که تیم فوتبال فجرسپاسی برابر خونه به خونه به تساوی یک بر یک رسید، تیم فوتبال وحدت یزد با یک پیروزی ارزشمند برابر نساجی بحران زده امتیازهایش با فجرسپاسی برابر شد و حالا کاملا امیدوارانه به دو هفته پایانی لیگ یک نگاه می کند.

در این بازی وحدت یزد با تک گل دقیقه 32 عباس یحیی بیگی موفق شد تیم نساجی را شکست بدهد تا استان یزد برای حفظ سهمیه خود در لیگ یک کاملا امیدوار شود. نکته جالب در این خصوص این می باشد که یحیی بیگی در نیم فصل اول در تیم نساجی توپ می زد  و اکنون گل سه امتیازی تیمش را مقابل تیم سابق خود به ثمر رسانده است.

البته نمی توان از درخشش دروازه بان تیم وحدت یزد نیز به سادگی گذشت. آیدین قویدل بارها ناجی دروازه تیمش شد و در چندین صحنه نگذاشت تا عباس زاده و یارانش، دروازه او را باز کنند. او ستاره تیمش و این بازی بود.

جالب است که بدانید تیم فوتبال نساجی در این هفته ها اصلا شرایط خوبی ندارد و شاگردان حسین مسگر ساروی با این شکست تا رتبه دهم جدول رده بندی پایین آمدند.

نساجی با این باخت، سومین شکست پیاپی خود را با مسگرساروی تجربه کرد و آنها اکنون با 43 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفتند. یزدی‌ها نیز با این پیروزی ارزشمند، با 30 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سه تیم دیگر، در جایگاه هفدهم جدول جای گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ennby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماشای دیدار وحدت یزد و نساجی رایگان اعلام شد
اختصاصی|

این کاره نیستی آقای مسگرساروی
اختصاصی| تصمیم گیرنده مسائل نساجی کیست؟ آذری یا مسگر؟!؛

مسگر هم نتوانست نساجی را لیگ برتری کند/ ببرها در قفس!
اختصاصی| حسرت نساجی شانزده ساله شد؛